• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی:

۹۰ درصد از شکایت های مردمی در سامانه ۱۹۵ آذربایجان غربی پاسخ داده شد

  • 05 مهر 1399 - 3:24
۹۰ درصد از شکایت های مردمی در سامانه ۱۹۵ آذربایجان غربی پاسخ داده شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت یک هزار و ۸۹۳ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ در شش ماهه اول سال جاری گفت: از این تعداد، یک هزار و ۷۰۵ مورد با پاسخ این اداره کل همراه بوده و ما بقی در دست اقدام است.

به گزارش اولدوز خبر، قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه اینترنت ۶۴ درصد، تلفن همراه ۲۱ درصد، تلفن ثابت ۱۰ درصد، خدمات پستی ۲.۳۸ درصد و دفاتر پیشخوان ۲.۶۹ درصد است.

وی با اشاره آمار تفکیکی شکایت‌های انجام شده بر اساس اپراتور و یا نام دستگاه، بیان داشت: بیشترین شکایت ثبت شده با ۳۵ درصد مربوط به مخابرات منطقه، ۱۸ درصد مربوط به همراه اول، ۱۲ درصد مربوط به ایرانسل، ۴ درصد مربوط به آسیاتک، ۶ درصد مربوط به پارس آنلاین، ۱۱ درصد مربوط به های وب، ۲ درصد مربوط به رایتل و ۱۲ درصد مربوط به سایر دستگاه هاست.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در مورد اینترنت بیشترین شکایات مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات اینترنت، کیفیت سرویس ارائه شده و مشکلات مالی و تعرفه ای است.

جلیلی نژاد تصریح کرد: در خصوص تلفن همراه خدمات مالکیت، سیم کارت و عدم آنتن دهی بیشترین شکایات مردم را به خود اختصاص داده است که با توجه به شکایات ثبت شده از اپراتورهای ارتباطی موارد مطرح شده پیگیری و در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی می شود.

وی تاکید کرد: مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.

جلیلی نژاد از مشترکان خواست: هم استانی های عزیز در راستای ثبت شکایت از پیامک های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی خاطرنشان ساخت: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.