• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

۱۰۰۰ هنرمند اهل آذربایجان غربی از پرداخت حق بیمه معاف شدند

  • 27 دی 1399 - 2:50
۱۰۰۰ هنرمند اهل آذربایجان غربی از پرداخت حق بیمه معاف شدند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در راستای شیوع ویروس کرونا و خسارت های وارده بر اقتصاد و معیشت مردم، یک هزار نفر از پرداخت حق بیمه معاف شدند.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، حجت الاسلام ناصر خدایاری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر عضو صندوق بیمه هنرمندان هستند، اظهار داشت: یک‌هزار نفر از هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر در ایام شیوع کرونا از پرداخت حق بیمه معاف شدند.

وی با بیان اینکه در این برهه حساس زمانی که مردم از لحاظ اقتصادی تحت فشار هستند باید به یاری یکدیگر بشتابیم، افزود: با این طرح توانستیم از هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران تحت پوشش صندوق اعتباری هنر حمایت کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مشکل بیمه ۶۰ خبرنگار دیگر نیز در سطح استان حل شده است.

دکتر ناصر خدایاری از واریز ۱۵ میلیون ریال کمک بلاعوض در قالب هنرکارت به هریک از اعضای صندوق هنرمندان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح «تحفه» برای حمایت از هنرمندان استان نیز از جمله طرح های حمایتی اجرا شده از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.