• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

«جشنواره نخستین واژه آب» امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود

  • 29 دی 1399 - 3:26
«جشنواره نخستین واژه آب» امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: امسال به لحاظ شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری حضوری جشنواره وجود نداشته و به همین دلیل، تاکید بر اجرای آن در فضای مجازی است.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، در این جلسه که با حضور مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مسئولین روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش و نواحی یک و دو ارومیه برگزار شد، راهکارهای برگزاری جشنواره و همکاری های متقابل ما بین شرکت آب و فاضلاب و آموزش و پرورش، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وحید مینایی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این جلسه با بیان اینکه این جشنواره بصورت سالیانه و در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی استان برگزار می شود، اظهار داشت: امسال به لحاظ شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری حضوری جشنواره وجود نداشته و به همین دلیل، تاکید بر اجرای آن در فضای مجازی است.

وی، هدف از برگزاری جشنواره «نخستین واژه آب» را آشنایی دانش آموزان با مراحل تولید و تامین آب شرب، ایجاد انگیزه و تشویق دانش آموزان بر رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در آب در جهت حفظ منابع تولید و تامین آب را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد.

مینایی با تاکید بر همکاری های لازم برای فراهم ساختن بسترهای لازم در فضای مجازی به منظور دسترسی دانش آموزان به محتواهای آموزشی، افزود: ارائه ویدئو کلیپ های شاد، پی دی اف های آموزشی، پیام های مصرف بهینه آب، برگزاری مسابقات فرهنگی و نقاشی، از عمده موارد پیش بینی شده در برگزاری جشنواره نخستین واژه آب است.

ایجاد کانال اطلاع رسانی با عضویت معلمان و دانش آموزان، استفاده از ظرفیت گروه های تکنولوژی آموزشی، روانشناسی، رسانه و متخصصین فضای مجازی از جمله موارد مطرح در این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.