• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه خبر داد؛

توزیع بیش از ۱۴ میلیون لیتر نفت سفید در سلماس طی ۹ ماه نخست سالجاری

  • 29 دی 1399 - 4:31
توزیع بیش از ۱۴ میلیون لیتر نفت سفید در سلماس طی ۹ ماه نخست سالجاری
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: در ۹ ماه نخست سالجاری بالغ بر ۱۴ میلیون لیتر نفت سفید در سطح شهرستان سلماس توزیع و ذخیره سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، احمد مجرد -مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه- در بازدید گروه معین از ناحیه سلماس گفت: به منظور توسعه و ترویج استفاده از سوخت پاک(CNG) و تقاضای مردم شریف شهرستان سلماس و تسهیل دستیابی به سوخت پاک با احداث سه باب جایگاه CNG در شهرستان سلماس توسط سرمایه گذار بخش خصوص موافقت شده است.

مجرد ضمن اشاره به اهمیت توسعه و افزایش سوخت پاک در سبد سوخت خودرویی افزود: زیر ساخت های تجهیز یکباب جایگاه CNG با ظرفیت ۲۰۰۰ در جایگاه سلیمانی سلماس ایجاد شده که با پیگیری های به عمل آمده از شرکت گاز استان تا یک ماه آینده پس از انشعاب گاز به بهره برداری می رسد.

وی گفت: در ۹ ماه نخست سالجاری بالغ بر ۱۴ میلیون لیتر نفت سفید در سطح شهرستان سلماس توزیع و ذخیره سازی شده است و مشکلی در تامین فرآورده های نفتی وجود ندارد.

مجرد ضمن تقدیر از رئیس ناحیه سلماس در سوخت رسانی مطلوب به مصرف کنندگان به اهمیت شهرستان سلماس از نظر گستردگی روستاهای صعب العبور اشاره و به تعامل هر چه بیشتر مقامات محلی در ارتقای میزان رضایتمندی ساکنین شهرستان سلماس و روستاهای اطراف تاکید کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، سامانه درخواست فرآورده های نفتی یکی از عوامل مهم پیشگیری از قاچاق سوخت در مناطق مرزی دانست و اظهار داشت: در مناطق مرزی استقرار سامانه های الکترونیکی توزیع سوخت و کنترل و نظارت های سیستمی یکی از راهکارهای مهم و راهبردی پیشگیری از قاچاق سوخت بوده و روش توزیع سوخت به مصرف کنندگان را تسهیل می کند.

مجرد تصریح کرد: این سامانه با بهره‌گیری از استعلام‌های سیستمی مرتبط اعم از سامانه اصناف ایرانیان، بهین یاب، کدپستی و کد ملی فرآیند ثبت درخواست، احراز هویت و فعالیت متقاضیان سوخت و تائید آن توسط سازمان های متولی را آسان می‌کند.

این مقام مسئول، توزیع سوخت به مصرف کنندگان را به عنوان یکی از وظایف اصلی این شرکت از ابتدای تاسیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی دانست و بیان داشت: در حال حاضر با بهره گیری از فناوی های نوین و استقرار سامانه سدف به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir و همکاری سازمان های همکار و متولی سوخت، با سرعت و دقت بسیار بالا و با افزایش میزان رضایت مشتریان خدمات مربوطه ارائه می شود.

وی تعامل سازمان های متولی سوخت اعم از جهاد کشاورزی، صنعت،معدن و تجارت، راه و شهرسازی و … در سطح استان آذربایجان غربی را مطلوب ارزیابی کرده و خاطرنشان ساخت: از ابتدای بهمن ماه ۱۳۹۹ سایر سازمان های متولی تعریف شده در سیستم نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور خود از سازمان متبوع اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.