• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه:

متقاضیان ثبت نام رایگان دوگانه سوزکردن خودروها از سهمیه اعتباری برخوردار می شوند

  • 19 فروردین 1400 - 16:07
متقاضیان ثبت نام رایگان دوگانه سوزکردن خودروها از سهمیه اعتباری برخوردار می شوند
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: متقاضیان ثبت نام رایگان دوگانه سوزکردن خودروها تا زمان تبدیل از سهمیه اعتباری برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، احمد مجرد -مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه- با قدردانی از رسانه ها در اطلاع رسانی بسیار گسترده و همکاری شهرداری ها و مجاری عرضه افزود: در سالی که گذشت ۹۵۰۰ خودروی عمومی به سیستم دوگانه سوز تبدیل شده‌اند و یک هزار و ۵۲۲ دستگاه خودرو عمومی نیز مشخصات آنها تأیید و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند.

وی ادامه داد: هزینه تبدیل هر دستگاه خودروی عمومی بالغ بر ۱۰ میلیون تومان هست که با احتساب ۹۵۰۰ خودروی عمومی تبدیل شده در سال گذشته بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به کارگاه های مجاز تبدیل CNG پرداخت شده است.

مدیر منطقه ارومیه تصریح کرد: براساس ارزیابی مدیریت طرح CNG کشور، آذربایجان غربی رتبه یک کشوری، تهران رتبه دوم و آذربایجان شرقی رتبه سوم کشوری را در فرآیند تبدیل رایگان خودروهای عمومی به سیستم دوگانه سوز در سال گذشته به خود اختصاص داد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به تداوم طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی در سال جدید، ضروری است مالکان خودروهای عمومی بار و مسافر هر چه سریع تر در سامانه gcr.niopdc.ir ثبت نام کرده و تا زمان تبدیل به دوگانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند، در غیر اینصورت سهمیه اعتباری آنها کاسته شده و مانند خودروهای عادی از سهمیه سوخت برخوردار می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.