• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
0
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی:

اقدامات لازم برای پایداری سرویس ADSL همزمان با تداوم محدودیت های کرونایی آغاز شده است

  • 05 اردیبهشت 1400 - 7:23
اقدامات لازم برای پایداری سرویس ADSL همزمان با تداوم محدودیت های کرونایی آغاز شده است
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از آمادگی لازم برای پایداری حداکثری شبکه مخابراتی آذربایجان غربی همزمان با تشدید محدودیت های کرونایی خبر داد.

به گزارش اولدوز خبر، قاسم جلیلی نژاد با اعلام این مطلب در ادامه افزود: بنا بر تجربه افزایش مصرف پهنای باند مشترکین در ایام قرنطینه و با تاکید وزیر ارتباطات با هماهنگی اپراتورهای ارتباطی و مدیریت مخابرات منطقه آذربایجان غربی، اقدامات لازم برای پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین انجام شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اظهار داشت: طبق هماهنگی صورت گرفته با اپراتورهای ارتباطی، پایش ویژه تمام مراکز روستایی و مراکز MDF برای پایداری سرویس ADSL همزمان با تداوم محدودیت های کرونایی از هفته گذشته آغاز شده است.

وی تأکید کرد: علیرغم افزایش پهنای باند بهره برداری شده به خاطر شروع دورکاری کارکنان، کلاس های مجازی دانشجویان و دانش آموزان، تا کنون هیچگونه مشکل و قطعی در شبکه به وجود نیامده است.

جلیلی نژاد ادامه داد: افزایش شیفت کاری کارشناسان فنی در مراکز مخابراتی کل آذربایجان غربی در دستور کار قرار گرفته است تا برخی از فعالیت های مردم مانند دورکاری کارکنان که به صورت الکترونیکی و در فضای مجازی صورت می گیرد، مختل نشود.

این مقام مسئول، تاکید وزیر ارتباطات در مورد بررسی وضعیت پهنای باند خروجی روستاهای آذربایجان غربی را یادآور شد و افزود: از شروع سال جدید، تمام گلوگاه های ارتباطی آذربایجان غربی و خروجی پهنای باند روستاها برای ارائه اینترنت پرسرعت و خدماتی مطلوب به مشترکین پایش می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات برخی از روستاهای آذربایجان غربی در خصوص نبود اینترنت پرسرعت تصریح کرد: طبق برنامه ششم توسعه مقرر ‏شده است ۸۰ درصد روستا‌های بالای۲۰ خانوار به ‏اینترنت دسترسی پیدا کنند.

جلیلی نژاد خاطر نشان ساخت: هم اکنون بیش از ۷۸ درصد اهداف برنامه ششم توسعه محقق شده است و در تلاش هستیم تا پایان تیرماه سال جاری، بیش از تکالیف تعیین شده در برنامه ششم توسعه، تحقق پوشش روستاهای آذربایجان غربی را داشته باشیم./

پایان خبر

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.