• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبر داد

آموزش کولبران آذربایجان‌غربی به منظور مهارت معیشت جایگزین

  • 16 خرداد 1400 - 18:28
آموزش کولبران آذربایجان‌غربی به منظور مهارت معیشت جایگزین
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی از آغاز ارائه آموزش ویژه کولبران به منظور مهارت معیشت جایگزین در مراکز شهرستانهای مرزی استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، محمدسلیم عباسی اظهار داشت: آموزش ویژه کولبران به منظور مهارت معیشت جایگزین در مراکز شهرستانهای مرزی کلید خورده است و در مرحله اول ۲۰۹ کولبر در ۴ رشته آموزش دیدند

وی افزود: ذائقه‌ی صنایع میل به نیروی ماهر دارد و در برش استانی تعهدات ۱۴۰۰ مرکز جوار و بین کارگاهی در آذربایجان غربی قابل تحقق است.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه مهارت آموزی در موضوع کاهش آسیب های اجتماعی نقش بی بدیلی ایفا می‌کند، تصریح کرد: پلتفرم غالب و نوین ما به منظور توانمندسازی نیروی انسانی آموزش در جوار و در محیط کار است.

سلیمی با بیان اینکه علاوه بر یک مرکز موجود مدیریت مهارت آموزی و مشاوره و هدایت شغلی ویژه زندانیان دو مرکز(TMC) در ندامتگاههای جنوب و شمال استان تاسیس می شود، اضافه کرد: ۲۲ مرکز دولتی و ۴۲۸ آموزشگاه آزاد به همراه صدها کارگاه محیط کار واقعی و ده‌ها مراکز جوار و بین کارگاهی، نهضت مهارت افزایی جوانان جویای کار و شاغلان کم مهارت را در آذربایجان غربی حمایت می‌کنند. انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.