• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
0

ادمین صفحه اینستاگرامی حاوی مطالب تنش‌زا به دست قانون سپرده شد

  • 18 خرداد 1400 - 17:49
ادمین صفحه اینستاگرامی حاوی مطالب تنش‌زا به دست قانون سپرده شد
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی گفت: فردی که مطالب تنش‌زایی در خصوص انتخابات در فضای مجازی انتشار داده بود، شناسایی و به دست قانون سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر به نقل از رکنا، سرهنگ اکبر نصرتی، در تشریح این خبر اظهار داشت: طی رصد و پایش شبانه‌روزی و مستمر کارشناسان این پلیس، صفحه اینستاگرامی با محتوای مطالب تنش‌زا در خصوص انتخابات، شناسایی گردید.

وی با اشاره به اینکه این موضوع می‌توانست موجب تشویش اذهان عمومی گردد، موضوع بطور جد و ویژه در دستور کار قرار گرفت، افزود: پس اقدامات فنی و پلیسی گرداننده صفحه اینستاگرامی مذکور شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شد.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه قبل از بارگزاری، نشر و بازنشر مطالب در فضای مجازی، باید از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنیم، تصریح کنیم: فرد خاطی در مواجهه با ادله پلیس عمل خلاف قانون خود را بی‌اطلاعی از مصادیق تخلفات انتخاباتی اعلام کرد.

سرهنگ نصرتی خاطر نشان کرد: تشویش اذهان عمومی، سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع علیه کشور، ایجاد اختلاف ما بین اقشار جامعه از مصادیق تخلفات انتخاباتی بوده و برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) به عنوان پل ارتباطی با هموطنان است، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی می‌توانند از این طریق با پلیس در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.