• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
0
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبرداد

خبرهای خوش برای کادر درمان سازمان تامین اجتماعی

  • 22 خرداد 1400 - 20:04
خبرهای خوش برای کادر درمان سازمان تامین اجتماعی
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مادامی که مراکز درمانی سازمان پذیرای بیماران کرونا هستند، رویه پرداخت اضافه کار و مزایای انگیزشی این همکاران ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، دکتر مصطفی سالاری در جلسه ساماندهی نظام پرداخت به کارکنان سازمان تأمین اجتماعی، از ابلاغ بخشنامه شیوه محاسبه و کسر ۷ درصد حق بیمه سهم همکاران متقاضی بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور خبر داد.

وی با تشریح اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در راستای جبران تلاش‌ها و زحمات کارکنان سازمان تامین اجتماعی به‌ویژه حوزه درمان در دوران پاندمی کرونا، افزود: با ابلاغ این بخشنامه، بابت سنوات سخت و زیان آور پرستاران در حین بازنشستگی، ۲۰ درصد حق بیمه ۵ ساله بر عهده سازمان و فقط ۷ درصد کسورات بر عهده خود آنان خواهد بود که به موجب این بخشنامه سهم کارمند از محل پاداش پایان خدمت و یا طی ۲۴ ماه کسر از مستمری بازنشستگی قابل تادیه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید محاسبه و پرداخت پرکیس به پزشکان از دی سال ۹۹، تصریح کرد: علاوه بر این، با ابلاغ دستور اداری جبران کاهش غیرارادی عملکرد پرکیس پزشکان در ایام کرونا، جبران کاهش عملکرد پزشکان مشمول از اول تیر ۱۳۹۹ به بعد، محاسبه و پرداخت خواهد شد.

سالاری همچنین از ارسال پیشنهادی به هیات مدیره برای پرداخت معوقه فوق‌العاده‌های سختی کار و نوبت کاری خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمالا ظرف هفته آینده هر دو موضوع به تصویب هیات مدیره خواهد رسید که به محض ابلاغ مصوبه، مراتب برای اجرا به استانها ابلاغ خواهد شد‌.

وی با اشاره به اصلاح و تصویب شاخص های ارزیابی در محاسبه مزایای انگیزشی در کمیته اصلی مزایای انگیزشی سازمان، از بازبینی و اصلاح سقف پرداخت مزایای انگیزشی به کارکنان به منظور رعایت عدالت در پرداخت‌ها، خبر داد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از شفاف سازی در خصوص نحوه محاسبه ساعت کارکرد و اضافه کار کارکنان در معرض خطر اشعه در مراکز درمانی و ابلاغ مکاتبات مرتبط برای اجرا به استانها خبر داد.

وی اذعان داشت: صدور احکام کارگزینی مربوط به افزایش حقوق سال ۱۴۰۰ کارکنان شاغل در سازمان تامین اجتماعی انجام و پرداخت حقوق خرداد همکاران نیز بر اساس احکام صادره جدید صورت می گیرد و معوقات مربوط به احکام سال ۱۴۰۰ نیز در آینده نزدیک پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.