• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
0
به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر؛

نمایشگاه مجازی کاریکاتور « پرتگاه اعتیاد» در سایت حوزه هنری استان افتتاح شد

  • 05 تیر 1400 - 17:43
نمایشگاه مجازی کاریکاتور « پرتگاه اعتیاد» در سایت حوزه هنری استان افتتاح شد
نمایشگاه مجازی کاریکاتور « پرتگاه اعتیاد» به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از 5 تیرماه سال جاری در سایت خبری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، در این نمایشگاه مجازی ۱۱ عنوان کاریکاتور از هنرمندان برجسته کشور با موضوع اعتیاد و زیان های این بلای خانمان سوز بر زندگی فردی و اجتماعی انسان ها و از بین رفتن بنیان خانواده در مقابل درآمدزایی عوامل تولید و توزیع مواد مخدر در جهان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

یوسف علی محمدی، رضا علی نژاد، رضا علیپور ، سهراب خیری ، محمد امین قریشی، سید یاسین قریشی، شهرام رضایی، عاطفه یارایان و فرهاد رحیم قرا ملکی هنرمندانی هستند که آثار کاریکاتور آنها در« نمایشگاه پرتگاه اعتیاد» ارائه شده است.

بر اساس این گزارش، آثار ارائه شده در این نمایشگاه مجازی بخشی از تولیدات هنری هنرمندان کشور هستند که در سال ۱۳۹۲ شمسی طی « جشنواره ملی جامعه + من» که به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شده بود تولید شده اند.

علاقمندان جهت تماشای این نمایشگاه مجازی می توانند به غیر از سایت خبری حوزه هنری آذربایجان غربی به صفحه اینستاگرامی حوزه هنری استان به نشانی arturmia نیز مراجعه کنند .

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.