• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0

دعوت از عموم مردم جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

  • 15 تیر 1400 - 9:50
دعوت از عموم مردم جهت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک برای سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال تا آبان ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، خدیجه معصومی- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی کوششی برای ترویج سبک زندگی رضوی در آیینه کتاب است اظهار داشت: جشنواره رضوی به عنوان یکی از پویاترین و مهمترین برنامه‌های کتابخوانی کشور، با استمداد از نام و یاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، همه ساله نقش ویژه‌ای در اشاعه فرهنگ منور رضوی در کشور ایفا می‌کند.

وی افزود: اینک در یازدهمین گام از این مسیر پربرکت، با آغاز به کار دبیرخانه استانی جشنواره در آذربایجان‌غربی و همکاری و همدلی فعالان فرهنگی استان در اجرای باشکوه این مسابقه کتابخوانی در استان تلاش خواهیم نمود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ضمن قدردانی از مشارکت گسترده مردم استان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: از عموم مردم استان دعوت میکنم در این جشنواره کتابخوانی به صورت خانوادگی شرکت نمایند.

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک با ارائه شش عنوان کتاب برای سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال تا آبان ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، در قالب‌های نقاشی، پویش کتاب، داستان کوتاه، شعر سرایی، قصه گویی، موشن گرافی، فیلم کوتاه، انیمیشن، خط نوشته، پوستر و نیز انتشار منابع مرتبط با موضوع جشنواره، تهیه و به صورت الکترونیکی در سامانه مسابقات الکترونیکی کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.