• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

قهرمانی تراکتور در آسیا و لیگ برتر حق مردم ولایتمدار آذربایجان است

  • 23 شهریور 1399 - 18:44
قهرمانی تراکتور در آسیا و لیگ برتر حق مردم ولایتمدار آذربایجان است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم جای خالی کاپ قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس و لیگ قهرمانان آسیا در ویترین افتخارات تراکتور پر شود.

به گزارش اولدوز خبر، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان با حضور در دفتر مالک باشگاه تراکتور طی گفت‌وگویی، ضمن تبریک پیروزی بزرگ و ارزشمند تیم محبوب تراکتور در فینال جام حذفی به مردم آذربایجان و مردم خونگرم تبریز، اظهار کرد: به عنوان یک طرفدار کوچک این تیم، پیام تبریک قهرمانی هم منتشر کردم، اما دلم راضی نشد و خواستم به صورت حضوری، به مالک، مدیران، کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک بگویم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه افزود: من خودم قبلاً در تراکتور حضور داشتم و سختی‌های فوتبال را از نزدیک لمس کردم. این اتفاق ارزشمند جای تبریک دارد و معتقدم حق مردم شریف، خونگرم، ولایت‌مدار و انقلابی آذربایجان، کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هم است و آرزو می‌کنم که این اتفاق نیز در فصل‌های آینده برای تیم تراکتور رخ دهد و جای خالی جام قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس در تبریز پر شود؛ چرا که مردم آذربایجان، دلگرمی زیادی برای فوتبال دارند.

سردار پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: از طرف جامعه ایثارگر کشورمان، رزمندگان و پیشکسوتان، اقدام بسیار ارزشمند فرهنگی باشگاه تراکتور را در راستای قرار دادن چهره‌های نورانی شهید مهدی باکری که مظهر غیرت آذربایجان و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که افتخار جهانی عالم اسلام است، بر روی پیراهن جشن قهرمانی این تیم، ارج می‌نهیم و وظیفه دانستم که از مسئولانی که این طرح زیبا را برنامه‌ریزی کردند، تشکر کنم و امیدوارم مردم هم کمک کنند تا این تیم با اقتدار، همچنان بر بام قله‌های عزت پیش برود تا هم تأثیر فرهنگی خوبی در جامعه داشته باشد و هم در عرصه ورزش، بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند.

وی در ادامه بیان کرد: تغییر نام ورزشگاه بنیان دیزل به ورزشگاه “شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی” و همچنین منقش کردن نام شهید سلیمانی روی هواپیماهای ام دی آتا، دو اقدام بسیار ارزشمندی است که با انگیزه شخصی جناب آقای زنوزی، انجام شده و این موضوع نشان می‌دهد که دل ایشان با شهدا و سرداران سرافراز کشورمان است و برای عزت و سربلندی کشور تلاش می‌کنند.

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: با افتخار از برادر عزیزم آقای زنوزی نسبت به این اقدامات فرهنگی کمال تشکر و قدردانی را دارم. ارتباط خیلی خوبی بین مدیریت، بازیکنان و مردم به وجود آمده و این ارتباط باید تقویت شود تا همه در راستای یک هدف مقدس پیش بروند و قطعاً خدا هم در این راه عنایت خواهد داشت و پیروزی‌های بزرگی نصیب این تیم می‌شود.

سردار پورجمشیدیان تأکید کرد: من هوادار تراکتورم و اولین شهروند افتخاری تبریز هم هستم که افتخار بزرگی برای من است و هر جا از من می‌پرسند اهل کجا هستی، با افتخار می‌گویم که اهل تبریزم. امیدوارم روزی تراکتور راهی فینال آسیا شود و من هم در ورزشگاه حضور داشته باشم تا از نزدیک شاهد قهرمانی این تیم در آسیا شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از همه بازیکنان تراکتور، از جمله احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی که مدیریت این کار را پیش بردند، تشکر ویژه کنم. می‌دانم که این بازیکنان به عشق شهدا زندگی می‌کنند. همچنین از طرف مردم شریف آذربایجان و هواداران خوب تراکتور، از برادر عزیزم آقای احسان حاج‌صفی تقاضا می‌کنم که اگر مقدور است، شرایط خود را طوری قرار دهند که همچنان شاهد ادامه حضورشان در تیم تراکتور باشیم.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.