• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
بازیکن تکابی سابق تراکتور در آستانه قرارداد با نود ارومیه؛

دوست دارم نود ارومیه به لیگ برتر صعود کند

  • 04 مهر 1399 - 20:15
دوست دارم نود ارومیه به لیگ برتر صعود کند

علی اصغر شیردل گفت: صحبت های اولیه ای با نود ارومیه انجام شده اما باید ببینیم مذاکرات به کجا خواهد انجامید اگر هم این مهم صورت نگرفت دوست دارم نود ارومیه به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش اولدوز خبر، علی اصغر شیردل بازیکن سابق تراکتور و فجرسپاسی که مدتی از فوتبال دور بود و در آستانه بازگشت به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد در خصوص دوری خود از فوتبال و لیگ های ایران اظهار داشت: من به خاطر اینکه خانواده ام ترکیه بودند مجبور شدم به ترکیه بروم و یک سال قبل از اینکه کشور را ترک کنم عضو تیم شهرداری بندر ماهشهر بودم و برای این تیم نیز ۲۵ بازی در لیگ یک انجام دادم.

شیردل که اصالتاً اهل شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی است در خصوص فوتبال ارومیه و تیم نود این شهر بیان داشت: باشگاه نود باشگاهی قدیمی و ریشه داری است که با توجه به حضور ۳ ساله اش در رقابت های لیگ دسته اول تیمی نوپایی است اما با این وجود در چند سال اخیر نشان داده است که فوتبال ارومیه پتانسیل بسیار بالایی دارد و می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود : با اینکه ارومیه مهد والیبال کشور شناخته می شود اما در حال حاضر با پتانسیلی که در ۳ سال اخیر رشته فوتبال نشان داد فوتبال حرف اول را می زند. در شهری مثل ارومیه که جمعیت کمتری دارد استقبال ۷ الی ۸ هزاری هواداران در هر بازی نشانگر گوشه هایی از پتانسیل فوتبال ارومیه است. ارومیه شهری است که آن را دوست دارم و امیدوارم که روزی به عنوان یک بازیکن بومی بتوانم به فوتبال ارومیه کمک کنم چرا که فکر می کنم بستر حضورم در تیم ارومیه فراهم است در کل تیم نود ارومیه شخصیت خوبی در حضور ۳ ساله خود در لیگ یک کسب کرده و همه تیم ها احترام و ارزش زیادی به این تیم قائل هستند.

شیردل در خصوص حضور یحیی بهاری در راس مدیریتی باشگاه نود ارومیه بیان داشت: مدیریت نقش بسزایی در حضور و بقای این تیم در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور داشته است. فکر می کنم طی چند فصلی که در لیگ یک حضور داشتند مسئولان قول های حمایتی به آنها داده بودند که بیشتر آنها عملی نشده است و بار سنگین مدیریت بر دوش یک شخص بود که حضور و بقای این تیم در لیگ یک و مهم تر از آن بودن جزو مدعیان اصلی صعود نشانگر مدیریت خوب و اصولی یحیی بهاری و اثرات مثبت مدیریتی ایشان بوده است‌.

وی ادامه داد : با اینکه در کنار این تیم نبودم اما دوستانی داشته و دارم که اخبار تیم را از آنها مطلع می شوم و می دانم که یحیی بهاری چقدر تنها است و با خون و دل این تیم را سر و پا نگه داشته است.

بازیکن تکابی و سابق فجرسپاسی اضافه کرد: یحیی بهاری خودش در تیم های ارومیه با بازیکنان بومی کار کرده و به جوانان این شهر اهمیت و بهای زیادی می دهد به عنوان مثال اگر نگاه کنید کاپیتان تیم نود ارومیه فقط ۲۳ سال داشته و یکی از بازیکنان بومی ارومیه است که این موضوع گواه صحبت های من را دارد.

شیردل در خصوص انتخاب پژواک کرم پور به عنوان سرمربی تیم نود ارومیه نیز گفت: مربی با دانشی است و تمرینات بروز و مدرن را برای بازیکنان طراحی می کند ایشان در آلمان سابقه مربیگری دارد و به خوبی می تواند دانش و تجاربی که در فوتبال آلمان کسب کرده به بازیکنان نود ارومیه منتقل کند. با مربی مثل ایشان که علیرضا مرزبان باشد در شهرداری بندرماهشهر کار کرده ام و با سبک آنها آشنا هستم.

او ادامه داد: پژواک کرم پور می تواند به جوانان و بازیکنان ارومیه ای با در اختیار گذاشتن تجارب خود کمک خوبی به پیشرفت آنان کند مربیان دیگر اگر بودند فقط برای کسب نتیجه کار می کردند اما ایشان ریشه ای و از پایه کار می کند.

شیردل بیان داشت: باشگاه نود ارومیه در انتخاب دستیاران وی نیز دقت بیشتری خرج داده چرا که هادی اصغری از مهاجمان قدیمی کشور محسوب می شود و یکی از مربیان خوب و صاحب سبک کشور است که در تیم های شهرداری تبریز بازی کرده و به عنوان آقای گلی لیگ یک کشور نیز دست یافته است.

بازیکن سابق شهرداری بندرماهشهر اظهار داشت: تیم نود ارومیه بازیکنان زیادی را پروش داده چرا که ۱۰ بازیکن سابق این تیم در فصل جدید به لیگ برتر انتقال یافته اند که مطمئنم در آینده نیز بازیکنان زیادی از این تیم به فوتبال کشور معرفی خواهند شد‌‌.

شیردل در پاسخ به این سوال که کیفیت لیگ یک را در فصل جدید چطور ارزیابی می کند گفت: فکر می کنم در فصل جدید لیگ یک کیفیت پایین تری داشته باشد چرا که با توجه به ممنوعیت جذب بازیکن خارجی در لیگ برتر سبب شده بازیکنان تراز اول فصل گذشته لیگ یک به لیگ برتر منتقل شوند. همین موضوع سبب خواهد شد تا مدعیان در لیگ کمتر شده و رقابت ها نزدیک تر می شود.

او ادامه داد: انتظارات از تیم نود ارومیه بالا رفته و آنطوری که دیده می شود تمام توان‌ و تلاش‌شان را در فصل جدید برای صعود به لیگ برتر خواهند گذاشت امیدوارم تیم نود ارومیه در فصل جدید به لیگ برتر صعود کند چون ارومیه زیرساخت ها و امکانات لازم را دارد و مستحق این است که یک تیم در سطح اول فوتبال کشور داشته باشد.

شیردل در پایان در واکنش به اینکه زمزمه هایی مبنی بر پیوستنش به نود ارومیه شنیده می شود بیان داشت: صحبت های اولیه ای را انجام دادیم و باید ببینیم مذاکرات به کجا خواهد انجامید اگر هم این مهم صورت نگرفت دوست دارم این تیم به لیگ برتر صعود کند.

وی ادامه داد: جا دارد از پژواک کرم پور، یحیی بهاری و هادی اصغری تشکر ویژه ای داشته باشم که به من اعتماد کرده و کمک کردند تا به فوتبال بازگردم کاری که هیچ کس برای بازیکنی که یک سال از فوتبال دور بوده نمی کند.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.