• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی:

دستگاه کمک ناوبری DVOR نیمه دوم سال جاری در فرودگاه ارومیه به بهره برداری می رسد

  • 05 مهر 1399 - 9:39
دستگاه کمک ناوبری DVOR نیمه دوم سال جاری در فرودگاه ارومیه به بهره برداری می رسد

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از مراحل پایانی پروژه نصب و راه اندازی دستگاه کمک ناوبری DVOR در فرودگاه ارومیه خبر داد و گفت: این پروژه در نیمه دوم سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش اولدوز خبر، محمدعلی نائل قراملکی، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی با اشاره به پروژه نصب و راه‌اندازی دستگاه کمک ناوبری DVOR در فرودگاه ارومیه گفت: این پروژه در نیمه دوم سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: تلاش برای نصب این سیستم از مدت‌ها پیش آغاز شده و اکنون فونداسیون‌ها و برق رسانی این پروژه به اتمام رسیده است و در حال حاضر متخصصان مشغول نصب این دستگاه با همکاری اداره کل ارتباطات و ناوبری و هوایی هستند.

قراملکی تصریح کرد: خوشبختانه طی‌ ساخت این پروژه، با مشکلی مواجه نشدیم و امیدواریم که در نیمه دوم سال این طرح به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی با اشاره به مشکلاتی که ویروس کرونا در تردد هواپیماها ایجاد کرده است، افزود: پروازهای خارجی در این فرودگاه همچنان تعطیل است اما پروازهای داخلی به تهران به قوت گذشته ادامه دار هستند.

وی برنامه‌های امسال وزارت راه و شهرسازی در خصوص گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را یادآور شد و خاطرنشان ساخت: در همین راستا، نمایشگاه عکس‌ دفاع مقدس در فرودگاه های آذربایجان غربی برپا شده و در این نمایشگاه ها تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می شوند.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.