• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
0
سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی:

عبور از شرایط سخت مستلزم تقویت ظرفیت های بسیج است

  • 09 آذر 1399 - 13:58
عبور از شرایط سخت مستلزم تقویت ظرفیت های بسیج است
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم ویژه روز بسیج مستضعفان با حضور سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی و فرمانده حوزه بسیج ادارات کل استان به صورت ویدئو کنفرانس با شهرستانهای تابعه برگزار شد.

به گزارش اولدوز خبر، سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امروز تقویت ظرفیت های بسیج می‌تواند در این شرایط سخت برای تمامی سازمانها تعیین کننده باشد و با ایجاد روحیه بسیجی و جهادی و تلاش بیشتر می توانیم از این مرحله سخت و حساس عبور و در مسیر خدمتگزاری به مردم عزیز قدم برداریم.

چنگیز نوری، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، استقامت، پایداری، اخلاص و از خود گذشتگی را از ویژگی های مهم بسیج عنوان کرد و افزود: بسیجیان همیشه رهنمودهای مقام معظم رهبری را سر لوحه کار خود قرار می دهند و برای سرافرازی ایران اسلامی و اهداف انقلاب قدم برمی دارند.

سرپرست مخابرات آذربایجان غربی با بیان اینکه تفکر بسیجی در بین همه کارکنان مخابرات منطقه آذربایجان غربی وجود دارد گفت: کارکنان خدوم این سازمان با وحدت، همدلی و تلاش مضاعف در جهت اهداف سازمان قدم برمی دارند و تا کنون شاهد تلاش های خوبی در سطح مجموعه مخابرات منطقه برای خدمتگزاری به مردم بودیم.

سرهنگ کاظمی، فرمانده حوزه ۲ شهید باباساعی بسیج ادارات کل استان آذربایجان غربی هم در این مراسم با تبریک هفته بسیج در خصوص بسیج و جایگاه آن سخنرانی و از فعالیت های مخابرات منطقه آذربایجان غربی در عرصه بسیج تقدیر کرد. در پایان این مراسم از پدر شهید و بسیجی نمونه پایگاه مقاومت شهید مطهری مخابرات آذربایجان غربی تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.