• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی:

رویداد کارآفرین شو شنبه یازدهم بهمن ماه برگزار می شود

  • 02 بهمن 1399 - 3:05
رویداد کارآفرین شو شنبه یازدهم بهمن ماه برگزار می شود
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: رویداد کارآفرین شو با طعم فناوری اطلاعات روز شنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۹ برگزار می شود و شرکت برای عموم آزاد و رایگان است.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، قاسم جلیلی نژاد در دومین نشست کارگروه وام های وجوه دار شده، با اشاره به برگزاری رویداد کارآفرین شو، اظهار داشت: این رویداد با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی و صندوق کارآفرینی امید استان در راستای تفاهمنامه موجود با وزارت ارتباطات برگزار می شود.

وی هدف از این رویداد را ایجاد اشتغال پایدار در حوزه فاوای استان و حمایت از کسب و کارهای نو پا بیان کرد و افزود: حمایت از طرح های برگزیده در قالب ارائه تسهیلات مادی وتامین محل عملیاتی کردن طرح صورت می پذیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، حمایت از شرکت ها و تعاونی های فعال در حوزه فاوای استان را در قالب ۱۰ طرح حمایتی عنوان کرد و گفت: این تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده به کلیه شرکت های خصوصی و تعاونی های دارای قرارداد فعال با دستگاه های دولتی و عمومی در قالب افراد حقوقی و برای استارت آپ ها و کسب و کارهای نو پای دارای ایده در قالب افراد پرداخت می شود.

جلیلی نژاد تصریح کرد: این تسهیلات برای افراد حقیقی ۵۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد و برای افراد حقوقی ۱۵۰ میلیون تومان با همان نرخ است.

گفتنی است، مهلت ارسال طرح ها تا روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه ۹۹ و زمان برگزاری رویداد روز شنبه ۱۱ بهمن ماه ۹۹ بوده و شرکت برای عموم آزاد و رایگان است.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.