• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
از ابتدای اجرای طرح برق امید محقق شد؛

پاداش تخفیفات ۱۰۰ درصدی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال در آذربایجان غربی

  • 28 دی 1399 - 3:17
پاداش تخفیفات ۱۰۰ درصدی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال در آذربایجان غربی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: ارزش ریالی پاداش تخفیف ۱۰۰ درصدی به مشترکان کم مصرف تا کنون هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال را شامل می شود.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: مشترکان خانگی شهری با ۱۴۰ هزار و ۱۱۷ مشترک گروه کم مصرف در بهره‌مندی از تخفیف ۱۰۰ درصدی برق امید از مجموع ۴۴۷ هزار و ۵۰۰ مشترک خوش مصرف پیشتاز هستند.

اکبر حسن‌بکلو -مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی- با اشاره بر اجرای طرح برق امید در این استان گفت: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی طبق زمان‌بندی وزارت نیرو از ابتدای آذرماه سال‌جاری اجرای طرح برق امید را آغاز کرد و از ابتدای اجرای آن در مجموع ۲۱۶ هزار و ۴۶۳ مشترک خانگی شهری و روستایی از تخفیف ۱۰۰ درصدی صورتحساب برخوردار شدند.

وی در ادامه با اشاره بر صدور صورتحساب طبق روال گذشته برای مشترکان کم مصرف تاکید کرد: صورتحساب مشمول طرح برق امید همانند گذشته از طریق پیامک ارسال می‌شود، اما برای مشترکان گروه کم مصرف مبلغی در صورتحساب درج نشده و هزینه پرداختی آن‌ها صفر است و تا زمانی که در گروه کم مصرف باقی بمانند شامل این تخفیف خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به تفکیک تعداد مشترکان شهری و روستایی مشمول این طرح اشاره کرد و گفت: از تعداد مجموع مشترکان گروه کم مصرف ۱۴۰ هزار و ۱۱۷ مشترک خانگی شهری و ۷۶ هزار و ۳۴۶ مشترک روستایی از تخفیف ۱۰۰ درصدی از ابتدای اجرای طرح بهره‌مند شده‌اند.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.