• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
شهردار سلماس:

قوانین فعلی مانع صدور پروانه ساختمانی برای ۶۰ درصد از املاک سلماس می شود

  • 30 دی 1399 - 4:22
قوانین فعلی مانع صدور پروانه ساختمانی برای ۶۰ درصد از املاک سلماس می شود
شهردار سلماس گفت: مهمترین عامل در افزایش بی رویه ساخت و سازهای غیر مجاز در سلماس، وجود املاک فاقد سند رسمی در بیش از ۶۰ درصد ساختمان های سطح شهر است.

شهردار سلماس، قوانین و مقررات موجود را دلیل عدم صدور پروانه ساختمانی برای بیش از ۶۰ درصد ساختمان های سطح شهر سلماس دانست و آن را مهمترین عامل در افزایش بی رویه ساخت و سازهای غیر مجاز در سلماس اعلام کرد.

قهرمان نصیری صدقیانی -شهردار سلماس- در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری اولدوز خبر افزود: شهرهای شطرنجی در کشورمان انگشت شمار است که این تفاوت بارز سلماس با سایر شهرها، حمایت و همراهی بیش از پیش سایر ادارات در جهت حفظ، نظارت، زیبایی، توسعه فضای سبز، عمران و آبادانی شهر را می طلبد.

این مقام مسئول ادامه داد: در جهت حفظ زیبایی چهره شهر، لازم است مردم نیز در کنار مجموعه های خدمتگزار بوده و در مقابل چنانچه با اقدامات ارزنده بتوانیم رضایت حداکثری مردم را در جهت ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات بدست آوریم، در نیل به اهداف عالیه مدیریت شهری موفق خواهیم شد.

شهردار سلماس با قدردانی از همکاری همه جانبه ارتش به منظور اخذ مجوز بازگشایی کمربندی ارتش ابراز امیدواری کرد: با افتتاح این کمربندی شاهد روان سازی ترافیک و ارائه خدمات بهینه برای شهروندان سلماس خواهیم بود.

نصیری با بیان مشکلات و مسائل موجود در ساخت و سازهای سلماس، مهمترین عامل در افزایش بی رویه ساخت و سازهای غیر مجاز را وجود املاک قولنامه ای و فاقد سند رسمی در بیش از ۶۰ درصد املاک سطح شهر دانست و خاطرنشان ساخت: برابر مقررات موجود، متاسفانه امکان صدور پروانه ساختمانی برای چنین املاکی مقدور نمی باشد.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.