• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی:

با بازگشت ۷۴ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید زمینه اشتغال برای ۸۷۳ نفر در آذربایجان غربی مهیا شد

  • 30 دی 1399 - 23:17
با بازگشت ۷۴ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید زمینه اشتغال برای ۸۷۳ نفر در آذربایجان غربی مهیا شد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: با بازگشت 74 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید زمینه اشتغال برای 873 نفر در آذربایجان غربی مهیا شد.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، غلامرضا بابایی -رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی- گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال که از سوی ایشان به عنوان سال “جهش تولید” مزین گشته است ۷۴ واحد صنعتی که بنا به دلایلی راکد شده بوداند به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: با ورود به چرخه تولید این واحد های صنعتی و تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای ۸۷۳ نفر مهیا شد.

بابایی تصریح کرد: جهت بررسی و رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی استان ۱۰۴ جلسه برگزار شده است که در این جلسات ۵۷۰ فقره پرونده مشکل دار مورد بررسی و رسیدگی اعضای کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی قرار گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: طی ۹ ماهه نخست سال جاری ۲۲ فقره تسهیلات از محل رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی به مبلغ ۸۲۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

بابایی عنوان کرد: جهت تأمین و رفع مشکلات مالی مورد نیاز واحد های صنعتی و تولیدی علاوه بر پرداخت تسهیلات از محل رونق تولید ۴۴ فقره تسهیلات نیز به مبلغ بیش از یک هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال به واحد های مشکلدار پرداخت گردیده است.

رییس سازمان صمت آذربایجان غربی خاطر نشان ساخت: علاوه بر پرداخت تسهیلات برای راه اندازی و یا افزایش تولید واحدهای مشکل دار، دیگر مشکلات تعداد زیادی از این واحدها که در رابطه با دستگاه های اجرایی از جمله مشکلات بیمه ای، مالیاتی، تأمین مواد اولیه، بدهی های معوق بانکی نیز در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت و رفع گردید.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.