• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
0
مدیر گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تأکید کرد؛

حمایت از پایگاه های خبری جزو مهمترین وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

  • 09 بهمن 1399 - 14:31
حمایت از پایگاه های خبری جزو مهمترین وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
رییس گروه امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، تقویت و حمایت از پایگاه های خبری را از مهم‌ترین وظایف سازمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی دانست.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، رییس گروه امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در نشست هم‌اندیشی با مدیران پایگاه های خبری و تحلیلی استان که در سالن اجتماعات خانه مطبوعات آذربایجان غربی ترتیب یافته بود، گفت: تقویت و حمایت از پایگاه های خبری یکی از مهم‌ترین وظایف سازمانی ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی است.

امید سیاح افزود: تلاش بر این است که شرایط مناسبی برای رسانه‌ها فراهم آید و از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود که برای رسیدن به این هدف انتظار می‌رود همکاری مبنای کار باشد.

وی با اشاره به اینکه رتبه‌بندی پایگاه های خبری بر اساس ضوابط و شاخص‌های تعیین شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌گیرد، اظهار داشت: طرح رتبه‌بندی با هدف ارزیابی کیفی و کمی عملکرد پایگاه های خبری در کشور انجام می‌شود.

رییس گروه امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بر لزوم فعال و به روز بودن رسانه های آنلاین تاکید کرد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر به منظور حمایت از رسانه‌های استان بیش از ۲۰ میلیارد ریال در قالب یارانه پرداخت شده است.

سیاح خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ۳۵۰ خبرنگار در خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب آذربایجان غربی فعالیت دارند که ۵۰ درصد آنان از بیمه خبرنگاران استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.