• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0
همزمان با دهه فجر انجام شد؛

حمایت ۲۷۷ میلیارد ریالی بانک کشاورزی از ۳ طرح در آذربایجان غربی

  • 19 بهمن 1399 - 6:27
حمایت ۲۷۷ میلیارد ریالی بانک کشاورزی از ۳ طرح در آذربایجان غربی
بانک کشاورزی همزمان با دهه فجر از 3 طرح اقتصادی در آذربایجان غربی حمایت 277 میلیارد ریالی انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، کشتارگاه طیور زرین پر میلاد مهاباد، گلخانه هیدروپونیک سبزی و سیفی بوکان و شرکت کشتارگاه صنعتی دام کشان سهند ارومیه، سه طرحی بودند که بانک کشاورزی در مجموع به میزان ۲۷۷ میلیون ریال حمایت مالی از آنها انجام داد.

کشتارگاه طیور زرین پر میلاد مهاباد

در راستای حمایت از زنجیره چرخه تولید و تامین امنیت غذائی کشور، کشتارگاه طیور زرین پر میلاد مهاباد با سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیارد ریال در شهرستان پیرانشهر به بهره برداری رسید.

این واحد کشتارگاهی که در زمینه کشتار و بسته بندی مرغ تازه و منجمد فعالیت دارد، با ظرفیت ۲۴ میلیون قطعه در سال در زمینی به مساحت ۲۴ هزارمترمربع احداث و به بهره برداری رسید.

تسهیلات پرداختی به واحد کشتارگاه طیور زرین پر میلاد مهاباد از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با مبلغ ۳۰ میلیارد ریال می باشد که با راه اندازی این واحد کشتارگاهی زمینه اشتغال برای ۳۰ نفر فراهم شد.

گلخانه هیدروپونیک سبزی و سیفی بوکان

با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی، طرح گلخانه هیدروپونیک در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

برای اجرای این واحد ۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که مبلغ ۳۷ میلیارد ریال آن از منابع اشتغال پایدار توسط بانک کشاورزی تامین و پرداخت شد.

با راه اندازی واحد تولیدی گلخانه هیدروپونیک سبزی و سیفی بوکان، برای ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد شد.

شرکت کشتارگاه صنعتی دام کشان سهند ارومیه

با حمایت ۲۱۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی، یک واحد کشتارگاه صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در استان آذربایجان غربی در دست احداث است.

این بانک با اعطای تسهیلات برای فعالیت کشتارگاه صنعتی «دام کشان سهند» نقش موثری در حمایت از تولید و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است.

بر اساس این گزارش، این کشتارگاه با سرمایه گذاری ۳۱۳ میلیارد ریالی در شهرستان ارومیه واقع شده است که مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال آن توسط بانک کشاورزی تأمین و پرداخت شده است.

شایان ذکر است با راه اندازی این کشتارگاه، کشتار ۱۰۰۰ راس دام سبک و ۲۰۰ راس دام سنگین در روز به ظرفیت آذربایجان غربی اضافه و زمینه اشتغال ۱۱۰ نفر نیز فراهم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.