• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
فرماندار ارومیه:

سخنرانی و مراسم تبلیغاتی کاندیداها در محل های سرپوشیده ممنوع است

  • 13 خرداد 1400 - 10:18
سخنرانی و مراسم تبلیغاتی کاندیداها در محل های سرپوشیده ممنوع است
فرماندار ارومیه گفت: هرگونه سخنرانی و مراسم تبلیغاتی کاندیداها در محل های سرپوشیده ممنوع است و سخنرانی تنها در اماکن روباز با استفاده از یک سوم ظرفیت مکان های مذکور امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، رسول مقابلی اظهار داشت: در صورت تراکم رای دهندگان در روز انتخابات، زمان اخذ رای از ساعت ۷ صبح تا ۲ شب افزایش خواهد یافت.

وی افزود: برای سخنرانی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگان آنها، ۶ نقطه شامل محوطه و زمین چمن و تعدادی محل شامل محوطه آموزشگاه ها و مدارس در سطح شهر پیش بینی شده است.

فرماندار ارومیه با اعلام اینکه محدودیت هایی برای استقرار ستادهای تبلیغاتی نامزدها در خیابان های هسته مرکزی شهر و محل های بسته پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: هرگونه سخنرانی و مراسم تبلیغاتی کاندیداها در محل های سرپوشیده ممنوع است و سخنرانی تنها در اماکن روباز با استفاده از یک سوم ظرفیت مکان های مذکور امکان پذیر خواهد بود.

مقابلی با اشاره به اینکه برای انتخابات ۲۸ خرداد تعداد ۶۳۱ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان ارومیه پیش بینی شده، بیان کرد: برای شهر ارومیه ۳۰۰ شعبه اخذ رای تدارک دیده شده که از این تعداد ۲۸۱ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه سیار خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه با استفاده از ۹۰۰ دستگاه اخذ رای و به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: البته انتخابات الکترونیکی شامل انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای دیگر شهرها و روستاهای شهرستان ارومیه نخواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.