• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
0

خدمات دادگستری آذربایجان‌غربی از طریق موبایل ارائه می‌شود

  • 17 خرداد 1400 - 17:36
خدمات دادگستری آذربایجان‌غربی از طریق موبایل ارائه می‌شود
سرپرست روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: مردم استان می‌توانند با ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت اپلیکیشن عدالت همراه از خدمات مجازی قوه قضائیه استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، اکبر تایوغ با بیان اینکه یکی از طرح های بزرگ و مهم دستگاه قضایی در سال‌های اخیر ارائه خدمات به شکل الکترونیک بوده است، اظهار داشت: به این منظور اپلیکیشن عدالت همراه در قوه قضاییه طراحی و ایجاد گردید تا آحاد مردم بتوانند از آن طریق بدون واسطه و در هر زمان و مکان به امور قضایی دسترسی سریع و آسان داشته باشند.

وی افزود: مردم آذربایجان‌غربی می‌توانند با ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت این اپلیکیشن از طرق سامانه http://sana.adliran.ir  یا درگاه ملی قوه قضاییه یا برنامه بازار از امکانات این برنامه استفاده کنند.

سرپرست روابط عمومی دادگستری استان تصریح کرد: از امکانات این اپلیکیشن می توان به دسترسی به سامانه ابلاغ الکترونیک، دسترسی به سامانه نوبت دهی، دسترسی به نظرسنجی، دسترسی به سامانه اطلاع رسانی پرونده، دسترسی به سامانه گواهی عدم سوء پیشینه و کاهش چشمگیر در هزینه ها و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان نام برد.

تایوغ خاطرنشان کرد: افزایش سرعت در اجرا و رسیدگی به پرونده های قضایی، امکان نظرسنجی اشخاص در خصوص عملکرد همکاران واحدهای قضایی از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.