• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0
طی ۲ ماهه نخست سال جاری؛

بیش از ۳۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان انجام شد

  • 17 خرداد 1400 - 19:38
بیش از ۳۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان انجام شد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: امسال تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بیش از 38 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، غلامرضا بابایی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۳۸ هزار و ۶۳۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در استان انجام شده است.

وی افزود: بازرسی‌های انجام شده منجر به تشکیل یک هزار و ۵۲۳ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۲۴۹ میلیارد و ۶۰۰۰ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

رییس سازمان صمت استان با بیان اینکه در بازه زمانی ۲ ماهه نخست سال جاری ۷۱۵ فقره شکایت مردمی از طریق ستاد خبری سازمان دریافت شد، تصریح کرد: از این تعداد ۵۶۰ مورد شکایت تلفنی، ۹۶ مورد حضوری و ۵۹ مورد کتبی بود که پس از بررسی و رسیدگی ۲۶۳ مورد تخلف و ۲۸۴ مورد غیر متخلف شناسایی شد و ۱۶۸ مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی می‌باشد.

بابایی خاطرنشان کرد: با توجه به نوسانات ایجاد شده در بازار گوشت مرغ ۲ هزار و ۴۳۶ مورد بازرسی از واحدهای مرغداری و کشتارگاه‌هایی دام و طیور انجام شد که منجر به تشکیل ۲۶ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای نظارت و کنترل عملکرد واحد صنفی عرضه کننده گوشت مرغ در سطح استان پنج هزار و ۵۱۳ مورد بازرسی از این واحدها انجام شد، عنوان کرد: تعداد ۱۶۸ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال برای واحدهای متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.