• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0
نماینده مردم ارومیه در مجلس:

مشارکت حداکثری در انتخابات گشایش اقتصادی را به ارمغان می‌آورد

  • 22 خرداد 1400 - 19:42
مشارکت حداکثری در انتخابات گشایش اقتصادی را به ارمغان می‌آورد
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در صحنه و مشارکت حداکثری گشایش اقتصادی را برای این ملت بزرگ به ارمغان می‌آورد.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، وحید جلال‌زاده با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: حضور در صحنه و مشارکت حداکثری مهم‌ترین اصل برای انتخاب یک دولت کارآمد و مردمی است که گشایش اقتصادی را برای این ملت بزرگ به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: وضعیت امروز کشور محصول انتخاب دیروز است و اگر می‌خواهیم فردایی سربلند و سرافراز برای جوانانمان رقم بزنیم باید امروز با مشارکت حداکثری برای انتخاب اصلح پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: امروز همان‌ها که با بی‌تدبیری‌های بی حد و حصر، اقتصاد کشور را نابود کردند و بین فقرا و سرمایه‌داران دیوار کشیدند و تصمیماتشان به نفع سرمایه‌داران تمام شد، همان‌ها که نگاهشان به لبخند جان کری‌ها بود و بی‌تدبیری‌هایشان صف‌های کالاهای اساسی را برای مردم به ارمغان آورد، به جای پاسخگویی، در تلاش هستند شریف‌ترین نامزدهای مناظرات را به چالش بکشند.

جلال‌زاده خاطرنشان کرد: دولتی که امضای جان کری‌ ضمانت او بود و با امید به غرب می‌خواست چرخ اقتصاد را در کنار چرخ سانتریفیوژها به حرکت درآورد، راه را برای ورود جاسوسان موساد و سیا به نیروگاه‌ها و پروژه‌ های هسته‌ای باز کرد و امروز می‌کوشد مرد میدان ما، سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی را به چالش بکشد.

وی خطاب به دولت تدبیر، بیان کرد: این شما هستید که امروز باید پاسخگوی ۸ سال فرصت سوزی در این کشور با ظرفیت‌های عظیم باشید چرا که ما به دنبال تحقق مکتب و آرمان‌های امام راحل هستیم و مکتب امام، مکتب تحقق عدالت برای مستضعفین بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.