• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
معاون استاندار خبر داد؛

اختصاص ۶۵۰۰ دز واکسن کرونا به آذربایجان غربی

  • 26 خرداد 1400 - 18:11
اختصاص ۶۵۰۰ دز واکسن کرونا به آذربایجان غربی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۶۵۰۰ دز واکسن دیگر تا ۲۴ ساعت آینده به استان وارد و آماده تزریق خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، علی مصطفوی ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، با بیان این خبر اظهار داشت: ۵۰ درصد از این میزان مربوط به تولیدات داخلی است و ۵۰ درصد دیگر از واردات از سایر کشورهای مقصد است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: صحنه‌ای دیگر از تاریخ ایران اسلامی در روز جمعه بیست و هشتم خرداد ماه ثبت و ضبط می‌شود که نشان از وحدت و همدلی کشور عزیزمان خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی انتخابات را از ضروریات و اساس‌های نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: تعداد ۲۷۹۵ شعبه اخذ رأی با ۶۰ هزار نیروی انسانی در جهت تسریع روند رأی گیری در نظر گرفته شده است.

مصطفوی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، خاطرنشان کرد: برای هر شعبه یک رابط بهداشتی در نظر گرفته‌شده تا در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند. همچنین امکانات بهداشتی لازم در شعب نیز در نظر گرفته‌شده تا هیچ تهدیدی از بابت ابتلا به کرونا هم‌میهنان عزیز را تهدید نکند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آمار مبتلایان و فوت کنندگان ناشی از کرونا در طول یک ماه اخیر در استان کاهشی بوده است، ادامه داد: برای حفظ این روند و رسیدن به عدد صفر بایستی دستورالعمل‌های بهداشتی بیش ‌از پیش رعایت شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.