• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی :

۵ عضو کانون استان به عنوان برگزیدگان مهرواره طنز معرفی شدند

  • 30 خرداد 1400 - 19:25
۵ عضو کانون استان به عنوان برگزیدگان مهرواره طنز معرفی شدند
مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: پنج عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان حائز عنوان برگزیده مهرواره طنز «یک وعده لبخند» شدند.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، جواد زاهدی اظهار داشت: پنج عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان حائز عنوان برگزیده در ۳ بخش شعر، داستان و اینفوگرافی مهرواره طنز «یک وعده لبخند» شدند.

وی افزود: در بخش «شعر» از میان ۱۱۰ اثر رسیده به دبیرخانه هفت اثر در گروه سنی نونگاه و ۱۰ اثر در گروه سنی نوجوان، در بخش «داستان» از میان ۳۸۳ اثر رسیده ۲۵ اثر در گروه سنی نونگاه و ۲۳ اثر در گروه سنی نوجوان و در بخش اینفوگرافی از بین ۳۵ اثر رسیده پنج اثر در گروه سنی نوجوان به عنوان برگزیدگان مهرواره طنز «یک وعده لبخند» معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان تصریح کرد: با اعلام نتایج داوری، دلنیا سیدی و فاطمه فرجی اعضای مرکز تکاب در گروه‌سنی (۱۵+) سال و آیسا سیف‌لو عضو مرکز خوی در گروه‌سنی(۱۲+) سال عنوان برگزیده بخش شعر را کسب کردند.

زاهدی با بیان اینکه در بخش داستان، محمد شکاری عضو مرکز خوی در گروه‌سنی (۱۵+) سال حائز عنوان برگزیده شد، خاطرنشان کرد: سینا مرادی عضو مرکز تکاب نیز عنوان برگزیده بخش اینفوگرافی را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: توجه به عناصر و ساختار داستان و به‌کارگیری صحیح شگردهای طنز و ارتباط اثر با موضوع‌های اعلام‌شده در فراخوان ازجمله ملاک‌های داوری در بخش «داستان» بود.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: فراخوان این مهرواره در بخش‌های شعر کلاسیک و آزاد، داستان کوتاه و اینفوگرافی با موضوع‌ کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان در ایام شیوع ویروس کرونا ویژه گروه‌های سنی نونگاه(۱۲+) و نوجوان(۱۵+) در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل منتشر شد.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.