• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
طی یک ساله گذشته؛

بازگشت ۹۶ واحد نیمه فعال و راکد به چرخه تولید

  • 05 تیر 1400 - 19:26
بازگشت ۹۶ واحد نیمه فعال و راکد به چرخه تولید
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طی یک ساله گذشته، ۹۶ واحد تولیدی و صنعتی که به صورت نیمه فعال و یا راکد بودند، دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، غلامرضا بابایی اظهار داشت: طی یک ساله گذشته در اقدامات انجام شده در جهت رفع موانع تولید و تحقق شعار سال، ۹۶ واحد تولیدی و صنعتی که به صورت نیمه فعال و یا راکد بودند، دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی افزود: برای راه اندازی دوباره این تعداد واحد در حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت بیش از ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات و نقدینگی تزریق شده است.

مدیرکل سازمان صمت استان تصریح کرد: امسال نیز پیش بینی می‌شود ۱۸۰ فقره پروانه بهره برداری در سطح استان ایجاد و زمینه اشتغالزایی برای سه هزار و ۹۴۵ نفر فراهم شود.

بابایی خاطرنشان کرد: با بهره گیری از ظرفیت قانون رفع موانع تولید و تشکیل کارگروه تسهیل مشکلات واحد‌های تولیدی، زمینه راه اندازی مجدد واحد‌های صنعتی و تولیدی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی شامل امور مالیاتی، تامین اجتماعی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل و همچنین شرکت‌های خدمات رسان از جمله آب، گاز و برق در کارگروه تسهیل موانع تولید حضور و مصوبات کارگروه جهت اقدام به مبادی ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.

مدیرکل سازمان صمت استان اضافه کرد: همچنین اقدامات و مساعدت‌های لازم برای تامین منابع مالی پروژه‌های سرمایه گذاری و سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی هم در اولیت اول اشتغالزایی از حوزه سرمایه گذاری و تولید حوزه صنعت است.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.