به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، قاسم جلیلی نژاد در شانزدهمین کارگروه دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: با الزاماتی که در قانون پیش بینی شده است باید دستگاه ها بیش از پیش به برون سپاری و الکترونیکی کردن خدمات اقدام می کردند.
وی افزود: با توجه به افزایش دفاتر پیشخوان دولت انتظار می رود دستگاه های اجرایی طبق قانون و در راستای تسریع در ارائه خدمات دولت به مردم اقدامات لازم را برای برون سپاری خدمات انجام دهند.
مدیرکل ارتباطات آذربایجان غربی تصریح کرد: در سال گذشته به جای افزایش خدمات برون سپاری شده توسط دستگاه های اجرایی و خدمت رسان، حدود ۱۵ خدمت از لیست خدمات دستگاه ها حذف شده است و این موضوع نظارت و تشدید الزامات قانونی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را می طلبد.
رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی کرونا دفاتر پیشخوان در خط مقدم ارائه خدمات دولت قرار داشتند، اضافه کرد: هرچند که در اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه بر برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی تاکید شده است، اما این موضوع در دستگاه ها مورد غفلت واقع شده است و از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا بر الزام الکترونیکی کردن و برون سپاری خدمات احصاء شده دستگاه های اجرایی تاکید کنند.