• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0

معرفی ۳ برگزیده مهرواره فرهنگی “سرزمین من”

  • 28 تیر 1400 - 16:57
معرفی ۳ برگزیده مهرواره فرهنگی “سرزمین من”
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: سه برگزیده دومین مهرواره فرهنگی "سرزمین من" در استان معرفی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، جواد زاهدی با بیان این خبر، اظهار داشت: در این مهرواره که ۴۵ اثر به آن ارسال شده بود، ساغر جعفرپور از ماکو رتبه نخست را به دست آورد.

وی افزود: همچنین باران عبدالله زاده از مهاباد و ائلشن محمدحسینی از قره ضیاء الدین در شهرستان چایپاره رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان تصریح کرد: فراخوان این مهرواره با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ، آداب و رسوم بومی و محلی و همچنین پاس‌داشت زبان مادری منتشر شد و مخاطبان نوخوان شامل ۷ تا ۹ سال، نونهال شامل۱۰ تا ۱۲ سال، نونگاه شامل ۱۳ تا ۱۵ سال و نوجوان شامل ۱۶ تا ۱۷ سال علاقه مند به شرکت در این مهرواره تا پایان فروردین ۱۴۰۰ فرصت داشتند حداکثر سه اثر از سروده های احساسی و عاطفی خود را ارسال کنند.

زاهدی خاطرنشان کرد: این آثار شامل لالایی، نازلاما، بایاتی، چیستان و همچنین سروده هایی درباره مادر، پدر، فرزند و سرزمین بوده که به زبان محلی در قالب فایل‌های صوتی یا تصویری اجرا و با مراجعه به سایت استانی کانون مجازی به نشانی agharbi.kpf.ir بارگزاری شده بود.

وی اضافه کرد: لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان دومین مهرواره فرهنگی «سرزمین من» به مراکز مربوطه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.