• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
مدیر بیمه تجارت نو آذربایجان غربی اعلام کرد؛

«بیمه تجارت نو» به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب شوند خدمات ویژه ارائه می نماید

  • 05 مهر 1400 - 14:09
«بیمه تجارت نو» به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب شوند خدمات ویژه ارائه می نماید
مدیر بیمه تجارت نو آذربایجان غربی گفت: این شرکت بیمه ای به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب شوند خدمات ویژه ای ارائه می نماید.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، علیزاده -مدیر بیمه تجارت نو آذربایجان غربی- در جلسه آموزشی باجه های منتخب پست بانک که در خصوص بازاریابی بیمه تجارت نو در ارومیه برگزار شده بود با تشریح اهداف و عملکردهای بیمه تجارت نو گفت: این بیمه با سهامداری عمده آستان قدس رضوی، بانک تجارت ایران و شرکت نفت و گاز پارسیان از سال ۱۳۹۷ وارد حوزه بیمه ای کشور شده و تمایز آن با سایر بیمه ها پرداخت خسارت در محل و از طریق نرم افزار به صورت آنلاین بوده که بدون نیاز به حضور کارشناس در صورت توافق خسارت در همان محل به بیمه گذار پرداخت می گردد.

وی افزود: بیمه تجارت نو در آذربایجان غربی دارای ۴۰ نفر کارشناس برآورد خسارت بوده که در کمتر از ۲۴ ساعت، ارزیابی ها را انجام داده و با توجه به سطح توانگری مالی سطح یک خسارت پرداخت و هدف از این کار در اولویت اول حفظ و افزایش رضایت مندی مشتریان است.

این مدیر بیمه ای آذربایجان غربی خاطر نشان ساخت: توجه به بازار رقابتی صنعت بیمه بسیار مهم است و به همین علت به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب گردند خدمات ویژه ای ارائه می گردد.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.