• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
مدیر کل بیمه ایران آذربایجان غربی خبر داد؛

پرداخت خسارت ۱۱۰ میلیارد ریالی آتش سوزی توسط بیمه ایران آذربایجان غربی

  • 06 مهر 1400 - 2:34
پرداخت خسارت ۱۱۰ میلیارد ریالی آتش سوزی توسط بیمه ایران آذربایجان غربی
بیمه ایران آذربایجان غربی، خسارت 110 میلیارد ریالی بابت جبران خسارت آتش سوزی سردخانه قزل آلما کشاورز را پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر به نقل از ارومیه فوری، در جلسه ای با حضور استاندار آذربایجان غربی، معاون اقتصادی استانداری و شجاع -مدیر کل بیمه ایران آذربایجان غربی- در استانداری، چک ۱۱۰ میلیارد ریالی خسارت این حادثه به بیمه گذار تقدیم شد.

حمید شجاع -مدیر کل بیمه ایران آذربایجان غربی- در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه ایران گفت: هیچ فعالیتی در دنیا اعم از تولیدی، اقتصادی و تجاری، حمل و نقل و سایر فعالیت هایی که وجود دارد بدون بیمه معنی نداشته و یکی از شاخص های پیشرفت هر کشوری ضریب نفوذ و رشد صنعت بیمه در آن کشور برای پوشش بیمه ای مردم می باشد.

وی در ادامه به نقش بیمه های زندگی و اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین اولویت ها در شرکت سهامی بیمه ایران، موضوع بیمه های زندگی است که از دو جهت به اقتصاد کشور کمک می کند، مورد اول اینکه از بدو تولد تا لحظه مرگ افراد جامعه را در مقابل هرگونه حادثه و اتفاقی، تحت پوشش قرار می دهد و مورد دیگر، تجمیع حق بیمه ها و سرمایه گذاری در پروژه ها و زیر ساخت ها می باشد که این سرمایه ها در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی کشور نقش بسیار بالایی را ایفا می کند.

مدیر کل بیمه ایران آذربایجان غربی تصریح کرد: معمولاً بیمه گذاران به خصوص بیمه گذاران بخش خصوصی، اموال و کالای خود را به قیمت روز واقعی بیمه نمی کنند و یا اینکه به دلیل افزایش قیمت نسبت به دریافت الحاقی افزایش سرمایه اقدام نمی کنند و این موضوع باعث می شود تا در زمان بروز حادثه و دریافت غرامت دچار کم بیمه‌گی شوند.

شجاع، یکی از سیاست های بیمه ایران را پرداخت سریع و به موقع خسارت زیان دیدگان برشمرد و تاکید کرد: بهترین زمان برای جلب رضایت بیمه گذاران و همچنین مناسبت ترین روش برای بسط و گسترش فرهنگ بیمه، هنگام رسیدگی و برآورد دقیق و منصفانه خسارت واقعی و پرداخت به موقع خسارت به زیان دیدگان می باشد که این امر یکی از اهداف و سیاست های اصلی شرکت بیمه ایران است.

این مقام مسئول بیمه ای، در خصوص حق بیمه‌ی بیمه نامه های آتش سوزی گفت: میزان حق بیمه‌ی بیمه نامه های آتش سوزی با توجه به پوشش های موجود رقم بسیار پائینی است و شرکت قزل آلما کشاورز با مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال پرداخت حق بیمه، امروز چک ۱۱۰ میلیارد ریالی دریافت می کند تا خسارت وارده به سرمایه اش جبران شود.

وی با قدردانی از استاندار آذربایجان غربی در موضوعات بیمه روستاییان و کم بیمه‌گی، خواستار تداوم این بیمه نامه و ارسال بخشنامه به بنگاه های اقتصادی و کارخانجات تولیدی از سوی استانداری در خصوص موضوع کم بیمه‌گی گردید.

احمدپور -مدیر عامل شرکت قزل آلما کشاورز-  هدف از انتخاب بیمه ایران به عنوان بیمه گر، را اعتماد و رضایتی دانست که نسبت به بیمه ایران به عنوان یک شرکت بیمه دولتی با توان مالی بالا وجود دارد.

وی خاطر نشان ساخت: شرکت بیمه ایران اعتماد ما را با پرداخت سریع و به موقع خسارت جبران نمود که این امر باعث بازسازی سریع واحد جهت بهره برداری مجدد گردید.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.