• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
با تجلیل از برگزیدگان در نقده؛

آیین پایانی جشنواره نماز و نیایش ویژه شهدای مدافع حرم و سلامت کشور برگزار شد

  • 22 تیر 1401 - 11:23
آیین پایانی جشنواره نماز و نیایش ویژه شهدای مدافع حرم و سلامت کشور برگزار شد
آیین پایانی جشنواره نماز و نیایش ویژه شهدای مدافع حرم و سلامت کشور در نقده برگزار شد.

به گزارش اولدوز خبر به نقل از شیدا خبر، آیین پایانی جشنواره نماز و نیایش ویژه شهدای مدافع حرم و سلامت کشور روز سه شنبه ۲۱ تیرماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نقده برگزار گردید.

این گزارش حاکی است، اختتامیه جشنواره نماز و نیایش ویژه شهدای مدافع حرم و سلامت کشور روز سه شنبه ۲۱ تیرماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نقده برگزار گردید.

نوبخت نیا، فرماندار نقده در ابتدای این آیین، ضمن خیر مقدم به مدعوین محترم و سلام و درود به روح پرفتوح امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس طی سخنرانی ای کوتاه به مشکلات شهری و حل آن پرداخت.

در ادامه موسی کاظم زاده از منتخبین جشنواره در بخش خلاصه مقاله، بخشی از مقاله خود در مورد نقش شهید سلیمانی در نماز و فرهنگ جامعه اسلامی را قرائت کرد.

نماز فاصله بین کفر و ایمان است

امام جمعه نقده، سخنران بعدی ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و تشکر از تمامی افراد و ادارات استان که با مشارکت همدیگر به برگزاری این جشنواره اقدام کردند؛ مشکل اصلی یک جامعه اسلامی را عدم اقامه واقعی نماز در جامعه دانست و گفت: نماز واقعی انسان را از منکر و فحشا باز میدارد و فاصله بین کفر و ایمان نماز است. متاسفانه مشکلاتی که امروزه با آن دست و پنجه نرم میکنیم ریشه از عدم اقامه نماز بصورت واقعی و همگانی در جامعه دارد.

ارسال ۱۲۶ اثر به جشنواره

نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان غربی با اشاره به مناسبت جشنواره که همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افتتاح گردید به بیان آمار پرداخت و گفت: در مجموع ۱۲۶ اثر در رشته ها و بخش های مختلف ارسال گردیده که از این میان ۱۵ اثر قابل تقدیر شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های خوب این جشنواره سطح متفاوت شرکت کنندگان از ۱۷ استان کشور بوده که در این میان استان های آذربایجان غربی و شرقی، مازندران، قزوین ، یزد گلستان و زنجان درخشش ویژه ای داشتند.

نوروزی از ستاد اقامه نماز استان و مدیریت این ستاد، حاج آقای برزگری و معاونین این اداره ، سازمان برنامه و بودجه و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات و … که در این جشنواره از طراحی ایده و شروع تا اختتامیه، همراهی کردند تشکر ویژه نمود.

در ادامه این آیین، سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان ولایی اجرا شد و در نهایت از افراد منتخب تقدیر و با تقدیم هدایایی تقدیم بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.