• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

خواص؛ در کجای رخدادهای ناگوار اخیر ایران تعریف می‌شوند؟

  • 31 شهریور 1401 - 8:24
خواص؛ در کجای رخدادهای ناگوار اخیر ایران تعریف می‌شوند؟
آیا برخی خواص و برخی بزرگانِ علمی، هنری، فرهنگی و سیاسی تاثیرگذار، از ترسوترین و بزدل‌ترین دشمنانِ میهن که فهمیدند باید موضع بگیرند، کمتر هستند؟ چرا به "سکوت مرگبار" مبتلا شدند؟ این روزه سکوتشان چه معنایی دارد؟

حسین علیزاده – عضو هیئت تحریریه اولدوز خبر

قریب به یک ماه از ناآرامی‌هایی که قرار بود در دو هفته ی اول آن، بساط جمهوری اسلامی ایران برچیده شده و ایران به سبک سوریه ویران گردد و … می گذرد، اما «و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین».

در این “جنگ احزاب” و در برابر حمله ی بی امان دشمنان، آنقدر دفاع از پرچم ایران پر شور بود و آن‌قدر حضور مردمِ حامیِ وطن در صحنه پر شمار بود که اگر در بین خواص کسی سکوت اختیار کرد هم، اصلا سکوتش به چشم نیامد و برای کسی حتی پشیزی هم ارزش نداشت. در این بین یک نکته به همه اثبات شد و آن، این بود:

وقتی ما درباره ایران ۱۴۰۱ صحبت می کنیم یعنی از کشوری حرف می زنیم که رهبر و مردمش زیر پرچم هستند و در بین آنها جای یک گروه خالی ست، آن هم خواص بی بصیرت بودند.

شاید در بخشی از تاریخ در میدانِ دفاع از حق، رهبر یک گروه و خواص دیده می‌شدند اما جای مردم خالی بود؛ اما اینجا ایران است و ماجرا برعکس است. “لیدر” وسط میدان و در کنار مردم ایستاده است.

مردم هم با دیدن داعشی و تجزیه طلب و توحشگر بازی را فهمیده‌اند اما اثری از اکثریت خواص نیست. گویی که در این مملکت، اصلأ خواصی وجود ندارند. تخمشان را ملخ خورده … در واقع خواص “عقب افتاده” اند. البته همین هم باید در جای خود تحلیل شود که آیا مردم از خواص جلو زده اند یا خواص پس رفت کرده‌اند و از ما عوام “عقب مانده”‌ اند؟ آنجا که عوام بازی را فهمیده‌اند و در میدان هستند، چه ترسناک است حالِ “عقب افتاده” های خاص …

سوالی این میان وجود دارد که سه گروه باید به آن پاسخ دهند!!!

گروه اول آن دسته از خواصی که خودشان را حامی ایران و انقلاب می دانند: دقیقاً در میدان باید چه چیزی در دهن کجی به میهن و انقلاب رخ می‌داد که شما یادتان بیاید که باید اظهار نظر کنید؟ دستِ کدام دشمن است که پنهان مانده و شما در ذهنِ خودتان گفته‌اید “فعلا سکوت می کنم و وقتی دستِ او رو شد اعلام موضع می کنیم!”؛ آیا از توحش تا دعوت به تجزیه و حضور داعش و سرمستی اسرائیل و عربستان، چیزی بوده که در این ایام اغتشاشات رخ نداده باشد و علنی نشده باشد؟ دقیقا سِنسور شما به چه چیزی حساس است که تا آن حساسیت رخ ندهد فعال نمی‌شوید؟

گروه دوم آن دسته از خواصی که در ایام انتخابات (اعم از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری) پیدایشان می‌شود تا از مردم رای کشی کنند. رسالت آقایان دقیقا در کدام ایران تعریف می‌شود؟ ایرانی که هفت روزِ هفته و ۳۶۵ روزِ سال در آن زندگی می‌کنیم یا فقط ایرانی و ایامی که ایشان جهت انتخابات احساس تکلیف کرده و ثبت نام می‌کنند و امیدوارند تا رای بیاورند تا روی گرده مردم سوار شده و بتوانند احساس تکلیف خودشان را به مرحله اجرا برسانند؟ صد البته جای بسیاری از آقایان و نمایندگانی که بسیار به دوربین و میکروفون علاقه مندند و به حاج آقا دوربینی اشتهار دارند نیز در این بین خالی است و عدم حضور این افراد هم خللی در اراده پولادین این مردم نداشته، ندارد و نخواهد داشت.

گروه سوم بعضی بزرگان علمی هستند که باید پاسخ دهند: آشوبگران برای فریب افکار عمومی می گویند: “مسئله ی ما حجاب است” !! طرف در میدان آمده پرچم امام حسین (ع) را آتش زده، مسجد آتش زده، اگر توانسته حسینیه آتش زده و در یک نمونه در آتشی که در ایلام افکنده قرآن هم سوزانده، عمامه از سرِ روحانی انداخته و چادر از سرِ زنِ مسلمان کشیده و به حوزه علمیه آتش زده …!! دقیقا کدام یک از مظاهر اسلام در موارد فوق وجود نداشته که حضرات ساکت بوده‌اند؟

آقایان و خانم های محترم! آنجا که احمق‌ترین و ترسوترین دشمنان هم اعلام موضع کردند، انتظار می‌رفت تعهدتان را نسبت به ایرانی بودن و مذهبی بودن خود نشان دهید …

۱۴۰۰ سال از ماجرای کوفه گذشت؛ اما ما هر سال به مدت ده شب رفتار کوفیان را تحلیل می کنیم. تصور نکنید روزه ی سکوتِ ۷۰ روزه ی شما فراموش می‌شود ما خدا را شاکریم که در شبِ سیاهِ شب پرست‌های عالم، حضرتِ ماه آن قدر زیرِ پرچم ایران ستاره دارد که با وجودشان نیازی به شما نیست.

دشمن در کودتای دو هفته‌ای که اعلام کرده بود، شکست خورده. پس به فکر هزینه‌سازی و ایرانی کُشی و انتقام از مردم است. دیگر توان و امیدی به در هم شکستن ایران ندارد، می‌خواهد تشویش اذهان کند.

برای آنکه نامتان در بین ساکتینِ رو سیاه تاریخ به ثبت نرسد، حداقل این دم آخری فقط به فکر خودتان باشید و برای حفظ آبروی خود هم که شده، اعلام موضع کنید. اندکی صبر، سحر نزدیک است …

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.