• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی خبر داد؛

افزایش ۱۴٫۲ درصدی مصرف گاز در آذربایجان غربی نسبت به اوج مصرف سال گذشته

  • 22 آذر 1401 - 18:37
افزایش ۱۴٫۲ درصدی مصرف گاز در آذربایجان غربی نسبت به اوج مصرف سال گذشته
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: رکورد مصرف گاز طبیعی در استان نسبت به میزان اوج مصرف در سال گذشته با افزایش ۱۴.۲ درصدی زده شد.

به گزارش اولدوز خبر به نقل از آدلین نیوز، علیرضا شیخی -مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی- با اعلام این مطلب در ادامه افزود: در حالی که هنوز به اوج سرما نرسیده ایم، زنگ هشدار مصرف غیرمتعارف گاز طبیعی در کشور به صدا در آمده است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اعلام اینکه در روزهای اخیر رکورد مصرف گاز طبیعی در استان نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل زده شد افزود: رقم بیش از ۲۸ میلیون متر مکعب مصرف گاز طبیعی در آذربایجان غربی در طی یک روز درحالی زده شد که بیشترین میزان مصرف در سال پیش در اوج مصرف ۳۲ میلیون متر مکعب بود.

وی با بیان اینکه برای عبور از ماه های سرد پیش رو نیازمند عزم همگانی خصوصاً همکاری مردم با مصرف بهینه گاز طبیعی هستیم اظهار داشت: اگر مصرف بهینه صورت نگیرد در کل کشور با مشکل تامین گاز مواجه خواهیم بود.

شیخی به قطع گاز صنایع بزرگ و نیروگاهی آذربایجان غربی برای پایداری جریان گاز بخش خانگی نیز پرداخت و گفت: تامین گاز بخش خانگی در استان که در انتهای خط لوله قرار دارد سخت است.

وی به برنامه برخورد با مشترکین پر مصرف نیز اشاره کرد و ادامه داد: از همین فردا برخورد با مشترکین پر مصرف آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی به بهینه سازی رایگان موتورخانه‌ها نیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ مورد ثبت نام برای بهینه سازی موتورخانه‌ها در استان صورت گرفته و نزدیک به هزار مورد نیز اجرایی شده است و از مردم می خواهیم که برای اجرای این طرح رایگان خود پیشقدم باشند.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.