• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با استقبال مردم؛

دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد

  • 16 آبان 1400 - 18:08
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد

با حضور مردم شریف ارومیه، آیین افتتاح دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده، نماینده مردم در مجلس یازدهم برگزار شد.

به گزارش اولدوز خبر، این مراسم که به دلیل تقارن با ایام پیک شیوع کرونا و جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مقرر بود بدون اعلام قبلی و با حضور تعداد محدودی از اعضای فعال ستاد انتخاباتی دکتر وحید جلال زاده برگزار شود؛ به دلیل استقبال مردم شریف ارومیه ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محوطه باز دفتر ارتباطات مردمی این نماینده ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام کفیلویی در این مراسم ضمن تبریک انتخاب فردی انقلابی، پاکدست، خدوم و دارای کارنامه درخشان کاری در استان به عنوان نماینده مردم ارومیه، به اهمیت جایگاه نمایندگی مردم پرداخت و وظیفه منتخبان مجلس یازدهم به عنوان مجلسی انقلابی را در عمل به مطالبات مردم، سنگین عنوان کرد.

در بخش دیگر این مراسم، دکتر وحید جلال زاده، نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس یازدهم ضمن قدردانی از حضور مردم در این مراسم، بار دیگر از نخبگان، جوانان و دانشجویان و آحاد مردم شریف شهر خواست ضمن ارائه نظرات و دیدگاه های خود به نمایندگان مجلس مطالبه گر اقدامات آنان در مجلس باشند.

در بخش پایانی این مراسم دکتر حمید احمدیان به عنوان رئیس دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده از سوی ایشان معرفی شد.

شایان ذکر است دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده، واقع در خیابان مدنی ۲ نرسیده به تقاطع مطهری(چهار راه سیروس)، کوچه سوم آماده پاسخگویی به مردم شریف ارومیه می باشد.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۲
  1. سلام جناب جلال زاده اذربایجان نیازمند احیای اراضی بایر است نه احیای دریاچه ی محکوم به خشک شدن !!!!!
    همین فاصله ی بین دریاچه تا ایلخچی به مسافت نود کیلومتر نیازمند اب شیرین است تا کلی محصول و اشتغال و درامد حاصل شود.
    دریاچه شورابه ای است که میلیاردها مترمکعب اب شیرین را سالانه در خود نابود میکند کشور ما اقلیم خشک دارد و انصاف نیست اب شیرین را درون دریاچه ی شور در معرض تبخیر قرار دهیم .
    دروغ بادهای نمکی را باور نکنید نمک بر خلاف ریزگرد جاذب اب است و در ان حل می شود و مطابق شیب در زمین پست (مرکز دریاچه)رسوب میکند و تبدیل به سنگ نمک می شود . طی میلیون هاسال اینگونه عمل شده و امکان انتشار ان وجود ندارد پس به فکر احیای اراضی بایر و موات باشید و نمک دریاچه را استخراج کنید تا زمینش برای کشت و زرع و ایجاد استخرها یا برکه های اب شیرین ( برای جذب پرندگان مهاجر)و استخرهای مخصوص پرورش ارتمیا اماده شود.
    خود طبیعت دارد دریاچه را محو می کند ( یک .این دریاچه از دریاهای پیرامونی منقطع است . دو . رودهای حوضه ی ابریزش کم اب و محدود است« فقط چهارده رود» سه . عمق ندارد و اب اندک در سطح وسیعی پخش می شود
    و بلافاصله با تابش خورشید سریعا تبخیر می شود در مقایسه با دریاچه ی وان که ۴۶۰ متر عمیقترین نقطه و۱۶۰ متر عمق متوسط دارد مثال: دو بشکه ی اب را مقایسه کنید که اب یکی را روی زمین هموار پخش کرده اند کدام زودتر خشک خواهد شد- چهار . در طول زمان برجمعیت انسانی و دامی افزوده شده و انها محتاج اب شیرین برای کشت و زرع و علوفه و ….هستند پس اب رودها را لازم دارند – فقط در صدسال اخیر جمعیت ارومیه از چهل هزار به یک میلیون نفر رسیده یعنی بیست و پنج برابر- اصرار شما در احیای دریاچه مردم را فقیر و بیکار و مجبور به مهاجرت یا واردات محصولات کشاورزی میکند و توجیه عقلانی ندارد.
    در حال حاضر انصاف نیست ابهای روان را وارد دریاچه کنیم که تبخیر شود اما ابهای زیر زمینی با سی هزارحلقه چاه فعلی و کلی هزینه و دردسر توسط کشاورزان استخراج گردد و هنوز عمده ی اراضی شمالغرب دیم و بایرند و بسیاری مردم گرفتار واردات و گرانی و کمبود و بیکاری .
    با ابهای روان حوضه ی ابریز دریاچه ای شور و بی فایده ، محیط را سبز و اباد زیبا و پرمحصول و مردم را شاد و با نشاط و ثروتمند کنید و شمالغرب کشور را به مرکز صادرات محصولات کشاورزی و صنایع وابسته تبدیل کنید . اضافه ی ان را صرف ابخیزداری یا تقویت سفره های اب زیر زمینی و یا در شبکه ی سراسری قنات ذخیره کنید

  2. به نام خدا
    موضوع: درخواست از مجلس برای تصویب قانون راهبردی برای بی اثر سازی تحریم ها
    سلام علیکم
    ان شاء الله از این پس باید به جای لغو تحریم، به دنبال بی اثر سازی تحریم باشیم. دیپلماسی عزتمندانه و مقتدرانه گرچه می تواند از فریب خوردن مجدد ما در مذاکرات جلوگیری نموده و جلوی سوء استفاده از بهانه تراشی های دشمنان علیه ما را بگیرد، اما مطمئناً منجر به لغو تمام تحریم ها هم نخواهد شد. دشمنان می خواهند با این بهانه تراشی ها ما را از متن به حاشیه برانند و جلوی پیشرفت ما را بگیرند. باید تمام انرژی کشور در هشت سال آینده صرف مقاوم سازی اقتصاد از درون گردد. لذا در امتداد قانون خوب اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران؛ لازم است:
    ۱- قانون تعلیق مذاکرات و خروج موقت و دائم از برجام با برنامه ی زمانی مشخص شده در آن به عنوان یک اهرم فشار بر دشمن به دلیل عدم لغو تمام تحریم ها تصویب گردد.
    اما به موازات آن:
    ۲- قانون بسیار مهم اقدام راهبردی برای بی اثر سازی تحریم ها هم باید تهیه و تصویب گردد و دولت جدید تمام همت خود را برای اجرای آن به کار بگیرد. نکته ی مهم این است که این قانون هم اهرم فشار به مراتب بزرگتری بر دشمن ایجاد خواهد کرد، و اتفاقاً برای اینکه ما را از رسیدن به این هدف باز دارند احتمال این وجود دارد که تحریم ها را تعلیق کنند و البته حتی اگر آن ها تحریم ها را هم تعلیق کنند ما باز باید به طور جدی دنبال بی اثر سازی تحریم ها باشیم؛ چرا که تعلیق تحریم ها همیشه موقت و برای نیازمند کردن ماست.

  3. با سلام
    نصب دکل مخابراتی به فاصله ۱۰متر از منازل مسکونی و۱۴متری از دبیرستان دخترانه و جانمایی دبیرستان دخترانه از نظر شما قانونی بوده و اهالی حق اعتراض ندارند و رعایت حقوق شهروندی اینجا رعایت میشود؟

  4. سلام میخواستم بگویم آیاروستا ها ازنظروسعت توسعه نیافته اندچراداره برق ارومیه وبنیادمسکن باقوانین دست پا گیرتنها۳۹مترازتیربرق بامنزل بنده فاصله دارد دراشعاب برق مشگل ایجادمیکنند

  5. یه کاری کنید جلوی ساخت و سازهای زمین های قولنامه ای باز بشه جلوی مجوزها

  6. به خدا مردیم از فشار بی مسکنی خدارو شکر یه زمین قولنامه ای خریدیم شمارا به خدا قسم میدهم به گوش مسولان برسانید جلوی مجوزهای ساخت و ساز زمینهای قول نامه ای را باز کننند

  7. آقای خاج وحیدجلالزاده عزیزومحترم به جان مقام معظم رهبری به دادمن رزمنده دوران دفاع مقدس با شصت ماه جبهه برس.من ازدست ظلم دادگاه تجدید نظر شعبه بیست و یک ۲۱دادگستری در ارومیه و رییس دادگستری استان آذربایجان غربی که علنا بمن گفت اگر میخواهی خودت را با بنزین آتش بزنی من کبریت بدهم دستم را بسوی شما دراز میکنم هرکاری کردم شماره موبایل شما را بدست نیاوردم وقهدر به آمدن به تهران هم نیستم.به احترام مقام معظم رهبری که هم شما عاشقش هستید وهم بنده نوکر ایشان هستم با من تماس بگیر برای من بجز خودکشی راهی نمانده کمکم کن.بخلطر خدا کمکم کن.۰۹۱۴۳۴۷۷۸۸۰ اسفندیاری هستم.ساکن ارومیه خیابان ابوذرارومیه هستم.بخاطر خداوند واهل بیت علیه السلام و قرآن کریم با من تماس بگیر و مرا ازمرگ نجاتم بده.!؟

  8. من درخواست ملاقات با حاج آقا کنید جلال زاده دارم.اقای جلال زاده من بعلت ظلم دادگاه تجدید نظر شعبه ۲۱دادگستری ارومیه خودم را بکشم.اول میخواهم با شما ملاقات کنم بعد دست به اینکار بزنم.

  9. سلام برادرعزیز
    چرا به شرکت گاز این اختیار ظالمانه داده شده که ازمردم فقیر ده میلیون وشش میلیون وهشت میلیون فیش گاز دریافت کنند وبا آبروی مردم باقطع کردن گازشان بازی کننداگر باز جنگی صورت بگیرد باز به این مردم متوسل خواهید شد تا درمکانهای امن حال خوش بگذرانید لطفا دقت فرمایید که بخدا منصفانه نیست

  10. سلام حاج آقاجلال زاده خسته نباشیدبنده برای مجوزساخت اقدام کردم ۱۵میلیون مالیات زمین واریزکردم +نقشه ساختمان الان بیمه تامین اجتماعی ۳۵میلیون تومن پول بیمه میخادمجوزصادربشه مگه ۴۰برابرافزایش میشه ماازکجابیاریم عاجزانه تقاضای رسیدگی داریم معصومی هستم ازمنطقه دو۰۹۰۳۸۴۷۷۵۹۳

  11. لطفا به وام ادواج رسیدگی کنید بانک ها اذیت میکنن

  12. لطفا به وام ازدواج رسیدگی کنید بانک ها اذیت میکنن کلا تحویل نمیگیرن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.