• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
فرمانده سپاه ارومیه خبر داد؛

برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه در ارومیه همزمان با هفته دفاع مقدس

  • 02 شهریور 1399 - 19:26
برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه در ارومیه همزمان با هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: ۴۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار می شود.

قهرمان عیوضلو در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: ۴۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، وی با اشاره به برنامه های این هفته، تصریح کرد: تجلیل از خانواده ۴۰۰ شهید دفاع مقدس، تجلیل از خادمان ۴۰ مسجد ارومیه، توزیع بسته های معیشتی، افتتاح پروژه های عمرانی، حضور در دانشگاه نازلو و تجدید میثاق با شهدای گمنام، تجلیل از پزشکان عرصه دفاع مقدس و تجلیل از پزشکان عرصه سلامت از مهمترین برنامه های این هفته هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به ویزیت رایگان بیماران، گفت: اعزام تیم کادر شهید رهنمون برای ویزیت رایگان برای خانواده های نیازمند و ویزیت بیماران شناسایی شده، در منزل این بیماران، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

عیوضلو با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در این هفته، اعلام کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس یک باب سالن ورزشی، خانه عالم و ۱۰ خانه محروم به بهره برداری می رسد.

وی از توزیع بسته های معیشتی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح کمک مومنانه، همزمان با هفته دفاع مقدس ۳ هزار بسته معیشتی در ارومیه بین نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده سپاه ارومیه یادآور شد: با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از کرونا، عمده برنامه و فعالیت های این هفته در فضای مجازی برگزار می شود.

عیوضلو به موقعیت آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: با گذشت ۴۰ سال از دفاع مقدس، همچنان شاهد درگیری با اشرار و ضدانقلاب هستیم و این گروهک ها علیه نظام دست به یکی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس استمرار دفاع عاشورا و فرهنگ هم برگرفته از دفاع عاشورا است و با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم، تلاش شده برنامه های هفته دفاع مقدس برگرفته از پیام نهضت عاشورا باشد.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام خسته نباشین

    سایت زیبایی دارین
    از اینکه اخبار شهر زیبامون ارومیه رو پوشش میدین ازتون ممنونم

    بعد از این، اخبار ارومیه و اخبار آذربایجان غربی رو از سایت خبری اولدوز خبر پیگیری میکنم

    مرسی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.