• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد؛

اجرای ١٠٠ عنوان ویژه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی

  • 30 شهریور 1399 - 18:23
اجرای ١٠٠ عنوان ویژه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس امسال، ١٠٠ عنوان ویژه برنامه توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش اولدوز خبر، سرهنگ تقی نجمی –جانشین فرمانده و معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی- در نشست خبری تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان مطلب فوق در ادامه افزود: استان آذربایجان غربی نقش برجسته ای در ۸ سال دفاع مقدس داشته که تقدیم ۱۲ هزار شهید، مهر تاییدی بر این مهم است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی اجرا می شود اظهار داشت: تجلیل از ۳۷ هزار رزمنده دفاع مقدس تا پایان سال جاری، برگزاری ۸۰ یادواره شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چهار هزار پایگاه مقاومت بسیج سراسر استان، برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری عرشیان خاکی و تجلیل از ۴٠ اثر برتر، پخش مستند مادران شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی ۴۰ اردوی راهیان نور به شکل محدود، اعزام گروه پزشکی و درمانی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، سرکشی به خانواده های شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، توزیع بسته های معیشتی، بر پایی دو بیمارستان صحرایی تخصصی در استان، برگزاری جشنواره شعر سه زبانه و فضاسازی شهری با نمادهای دفاع مقدساز جمله برنامه های شاخصی است که توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس با ١۵ غرفه، اجرای رزمایش ثامن توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج، توزیع مرحله سوم بسته‌های معیشتی به نیازمندان در مناطق محروم، افتتاح ۵٠٠ واحد مسکن مددجویی و یک هزار و ۵٠٠ طرح محرومیت زدایی مجموعاً با اعتبار یک هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال در سطح استان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی است.

نجمی با اشاره به توزیع ۳۷۰ هزار بسته معیشتی در مرحله اول توسط پایگاه ها و حوزه مقاومت استان تصریح کرد: توزیع بسته معیشتی در مرحله دوم شامل سه بخش است که با هدف گذاری توزیع ۲٠٠٠ بسته معیشتی و لوازم التحریر به مناطق محروم در حال اجرا است.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تجهیز ۲ بیمارستان صحرایی در تکاب و چالدران را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: رونمایی از ۴۰ آلبوم شهید، جشنواره شعر سه زبانه با موضوع سردار سلیمانی و دفاع مقدس، فضاسازی شهری از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این هفته است.

این مقام مسئول اعلام کرد: همزمان با این هفته ۴٠ گروه جهادی درمانی به ۴٠ نقطه محروم آذربایجان غربی برای خدمات‌رسانی به نیازمندان اعزام و همچنین در این هفته درمانگاه‌های سپاه شهدا به صورت رایگان مراجعان را ویزیت خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به رشادت های سردار شهید باکری، از سرگیری ساخت سریال زندگینامه این شهید در سطح ملی خبر داد و افزود: با حضور همسر شهید باکری بخشی از خاطرات و مستندات زندگی شهید مهدی باکری کامل‌تر شده و امیدواریم با ساخت این سریال بتوانیم گوشه‌ای از رشادت ها و دلیرمردی‌های رزمندگان آذربایجان غربی به خصوص شهید باکری را به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه امسال به علت شیوع کرونا رژه نیروهای مسلح برگزار نمی شود، خاطرنشان ساخت: برنامه های گرامیداشت چهلمین هفته دفاع مقدس با سخنرانی مقام معظم رهبری با پیشکسوتان و رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس به صورت ویدیو کنفرانس آغاز می شود.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.