• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
با حضور فرماندهان و مسئولان ارشد کشوری و منطقه‌ای؛

بیش از ۳۰۰۰ طرح محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در منطقه شمالغرب افتتاح شد

  • 02 مهر 1399 - 8:44
بیش از ۳۰۰۰ طرح محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در منطقه شمالغرب افتتاح شد

۲۳۰۰ طرح محرومیت‌زدایی و یک‌هزار باب مسکن مددجویی با حضور فرماندهان عالی‌رتبه کشوری، مسئولان منطقه‌ای و استانی در استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش اولدوز خبر به نقل از خبرگزاری بسیج، به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس، مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری در منطقه شمالغرب کشور با حضور جانشن نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، فرمانده سپاه شهداء و با ارتباط تصویری شهرستان‌های مختلف استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان برگزار شد.

در این مراسم، سردار سرتیپ محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، در سخنانی با اشاره به اهمیت مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در ماموریت‌های سپاه، اظهار داشت: طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم با همکاری دستگاه‌های دولتی و ارگان‌های مختلف افتتاح می‌شود و این حرکت یکی از مصادیق تلاش مسئولان برای رفع نیازمندی در منماطق مختلف به شمار می‌رود.

وی افزود: ضدانقلاب امروز در حال توطئه‌چینی در مناطق مرزی به منظور ممانعت از خدمت‌رسانی به مردم این مناطق است ولی نیروهای ولایتمدار سپاه همچنان با تمام توان به وظیفه خود عمل می‌کنند و در همین راستا شاهد افتتاح ۱۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی و ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد(ره) در آذربایجان‌غربی و نیز ۸۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی و ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان کردستان هستیم.

تاکیدات امامین انقلاب اسلامی نیز بر ضرورت محرومیت‌زدایی از مناطق محروم است

در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، ضمن تقدیر از زحمات نیروهای خدوم سپاه در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به همنوعان در ایام مختلف به ویژه ایام کرونایی، خاطرنشان کرد: تاکیدات امامین انقلاب اسلامی نیز بر ضرورت محرومیت‌زدایی از مناطق محروم است که خوشبختانه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این راستا قدم‌های خوبی برداشته است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ روایت در خصوص کمک به مستمندان و نیازمندان داریم که در آن‌ها به کمک بدون چشمداشت تاکید شده و خوشبختانه اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی نمود اصلی این تاکیدات است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم، با تاکید بر اصل مردم‌یاری و مردم‌داری برای برقراری امنیت پاسدار در منطقه، گفت: اقداماتی که رزمندگان سپاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا و خدناتی که برای مردم به ویژه در مناطق محروم ارائه شده نشان دهنده تلاش برای برقراری محرومیت‌زدایی با همراهی مسئولان دستگاه‌های مختلف است.

وی ابراز داشت: امروز شاهد اوج هماهنگی و همراهی نیروهای مسلح با دولت و مسئولان هستیم که در همین راستا می‌توان به افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی با مشارکت کمیته امداد و نیز بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان با همراهی مدیران شهرستانی و مسئولان اشاره کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، بیان داشت: توزیع ۴۹۰ هزار بسته معیشتی، ۱۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی و نیز استقرار بیمارستان و نقاهتگاه کرونایی در کلیه شهرستان‌ها از جمله اقداماتی بوده که از ابتدای ایام کرونایی انجام داده‌ایم.

سپاه و سایر نیروهای مسلح در همه ایام همراه مردم بوده اند

در پایان مراسم، سردار سرتیپ پاسدار روح‌الله نوری جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه سپاه و سایر نیروهای مسلح به عنوان همراهان مردم در تمام ایام بوده‌اند، ابراز داشت: پیشرفت‌های امروز در نظام اسلامی را مرهون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان و تلاشگران عرصه امنیت و نیز سلامت هستیم.

وی تصریح کرد: صدام و رژیم بعثی تلاش داشتند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند اما امروز شاهد هستیم که در سایه همراهی مردم و حضور ملت در صحنه‌های مختلف نظیر جنگ ۸ ساله تمام بدخواهان این نظام از صحنه خارج شده‌اند و اقتدار واقعی برای ایران اسلامی به وجود آمده است.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: تلاش دشمنان برای ناکام گذاشتن ایران اسلامی همواره شکست خورده و در تمام زمینه‌های سخت و نرم شاهد زمین‌گیری دشمنان هستیم، این نشانه اسلامی بودن انقلاب است که همان پیام قرآنی در خصوص پیروزی حق بر باطل را تداعی می‌کند.

وی همچنین گفت: عزت مردم ایران اسلامی در سایه غیرت ملی به وجود آمده و این نکته به هیچ وجه قابل اغماض نیست که تنها راه پیروزی بر دشمنان تکیه بر توان داخلی است.

در پایان این مراسم، دستور افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و مساکن مددجویی از سوی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه صادر شد.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود به شرفتون که همت و غیرت شما جبران میکنه بی عرضگی مسئولانمان را

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.