• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

۳۷ پروژه آب و فاضلاب در آذربایجان غربی در دست اجرا است

  • 27 بهمن 1399 - 18:54
۳۷ پروژه آب و فاضلاب در آذربایجان غربی در دست اجرا است
رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از در دست اجرا بودن 37 پروژه آب و فاضلاب در راستای تامین زیرساخت های مورد نیاز مساکن مهر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، علیرضا رضوی اظهار داشت: ۳۷ پروژه آب و فاضلاب در راستای تامین زیرساخت های مورد نیاز مساکن مهر استان آذربایجان غربی در دست اجرا است.

وی با اعلام اینکه این پروژه ها، شامل ۲۶ پروژه آبرسانی و ۱۱ پروژه فاضلاب است، افزود: این پروژه ها در قالب سه طرح آبرسانی و ۱۱ طرح فاضلاب در دست اجرا هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه این پروژه ها از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند، تصریح کرد: تاکنون ۵۵۷ میلیارد ریال برای پروژه های آبرسانی و ۶۱۰ میلیارد ریال نیز برای پروژه های فاضلاب در مساکن مهر استان هزینه شده است.

رضوی با بیان اینکه تاکنون ۲۳ هزار و ۶۰۱ فقره انشعاب اّب در مساکن مهر استان واگذار شده است، خاطرنشان کرد: چهار هزار و ۱۱ فقره انشعاب آب نیز از این محل آماده نصب هستند.

وی اضافه کرد: در همین راستا تاکنون ۱۹ هزار و ۱۹۵ انشعاب فاضلاب به ساکنین مساکن مهر واگذار و شش هزار و ۱۹۷ انشعاب دیگر نیز آماده نصب هستند.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.