• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد؛

رشد ۱۲ درصدی پرداخت تسهیلات توسط بانک کشاورزی آذربایجان غربی طی سال گذشته

  • 07 اردیبهشت 1400 - 12:50
رشد ۱۲ درصدی پرداخت تسهیلات توسط بانک کشاورزی آذربایجان غربی طی سال گذشته
مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی از رشد 12 درصدی پرداخت تسهیلات بانکی بانک کشاورزی این استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش اولدوز خبر، احد ایزدیار -مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی- با اعلام این خبر در ادامه افزود: از این میزان تسهیلات، ۹۱ درصد شامل ۲۲ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال مربوط به تسهیلات داخل بخش و دو هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش خدماتی و بازرگانی، ۲۶۷ میلیارد ریال تسهیلات مسکن، ۳۲ میلیارد ریال هم تسهیلات بخش صنعت و معدن بوده است.

ایزدیار با اشاره به اینکه سال گذشته مهمترین اقدام این بانک در زمینه توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی آذربایجان غربی بود اظهار داشت: در این زمینه برای یک هزار و ۷۲۱ مورد به ارزش یک هزار و ۴۴۱ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری پرداخت شده است.

این مقام بانکی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این راستا تسهیلات اعتباری برای خرید ۷۲۶ دستگاه تراکتور به مبلغ ۹۲۰ میلیارد ریال، ۲۱ دستگاه کمباین به مبلغ  حدود یکصد میلیارد ریال و ۹۵۳ دستگاه ادوات کشاورزی با ۳۷۶ میلیارد ریال، تجهیز واحدهای تولیدی دام و طیور و ابزیان ۱۲ فقره به مبلغ ۴۳ میلیارد ریال و سایر موارد ۹ فقره به ارزش ۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اعتبارات صندوق توسعه ملی در سالجاری افزود: در این زمینه ۱۶۱ فقره با اعتباری بالغ بر ۵۹۸ میلیارد ریال تسهیلات از این محل واگذار شده است که با توجه به اولویت های بخش کشاورزی استان در بخش گلخانه ها ۱۷ فقره با ۲۶۵ میلیار ریال مربوط به این بخش بوده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط این بانک در آذربایجان غربی پرداخت شد، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه، هم اکنون دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال مطالبات غیرجاری وصول نشده داریم که این امر منابع بانکی را در سالجاری در پرداخت تسهیلات اعتباری با محدودیت های جدی مواجه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از کلیه بهره برداران بخش کشاورزی که دارای مطلبات غیر جاری می باشند درخواست می کنیم که با مراجعه به شعب بانک کشاورزی و استفاده از راهکارهای پیش بینی شده نسبت به تعیین تکلیف و یا پرداخت مطالبات معوقه خود اقدام نمایند./

انتهای خبر

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.