• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0

حضور در انتخابات یک پاسخ محکم و قوی به یاوه گویان این مرز و بوم است

  • 18 خرداد 1400 - 18:43
حضور در انتخابات یک پاسخ محکم و قوی به یاوه گویان این مرز و بوم است
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان گفت: حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری یک پاسخ محکم، قوی و روشن به یاوه گویان این مرز و بوم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری اظهار داشت: امروزه حضور در انتخابات فقط یک حق نیست که کسی بتواند بگوید من از حق خود صرف نظر می‌کنم و در انتخابات مشارکت نمی‌کنم بلکه تکلیف است که عزت، امنیت و اقتدار کشور در گرو حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور است.

وی افزود: با توجه به تهدیداتی که از طرف دشمنان خارجی و مزدوران داخلی برای کشور ما انجام می‌شود و مردم را به عدم مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنند، حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری یک پاسخ محکم، قوی و روشن به یاوه گویان این مرز و بوم خواهد بود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت آنان در سرنوشت کشور خود قلب امام زمان (عج)، روح شهدا و امام راحل را شاد و خوشنود و دشمنان میهن اسلامی را از فتنه‌گری ناامید می‌کند.

حجت الاسلام شبستری خاطرنشان کرد: به طور قطع مردم بایستی با هر عقیده، سلیقه‌، بینش و مرامی که علاقمند به تعالی، پیشرفت، آبادانی، اقتدار و امنیت کشور هستند، با حضور در پای صندوق‌های رای این عقل و خرد جمعی خود را به نمایش بگذارند و بار دیگر دشمن را از طمع در کشور ایران مایوس کنند.

وی با اشاره به تبلیغات و مناظره کاندیداها اذعان داشت: آنچه که امروز در تبلیغات و مناظره‌ها موجب ناراحتی و تالم خاطر می‌شود بعضی از بد اخلاقی‌ها، توهین و اهانت برخی کاندیدا است که هر بیننده منصفی را ناراحت می‌کند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: کسی که بنا دارد لباس ریاست جمهوری را بپوشد بایستی مجسمه اخلاق باشد چنانچه در ادوار گذشته نیز تندی و بد اخلاقی برخی نامزدها نیز مشاهده شد و امیدوار بودیم در این دوره دوباره این مسائل تکرار نشود اما متاسفانه برخی با اهانت و تهمت وارد مناظر شده و در نقطه مقابل کاندیدا دیگر با متانت و سعه صدر و اخلاق انسانی و اسلامی پاسخ‌گوی سوالات بود.

حجت الاسلام شبستری با اشاره به روایات اسلامی بیان کرد: یکی از ابزارهای ریاست، استفاده از سعه صدر و شرح صدر است که به واضح این معنی در رفتار برخی کاندیدا مشاهده شد که شایسته ریاست هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از کاندیداها تایید صلاحیت خود را از شورای نگهبان اخذ کرده‌اند اما با وجود بد اخلاقی‌ها و اهانت در تبلیغات به جای ارائه برنامه و دیدگاه خود زبان به تخریب دیگران گشوده اند، ادامه داد: اینان به هیچ عنوان از نظر مردم صلاحیت پوشیدن لباس ریاست جمهوری را نداشته و در پیشگاه مردم محکوم و مردود خواهند شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.