• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی:

توجه به شهرستان ها بر مبنای شرایط زیست‌ بوم هر شهرستان صورت می گیرد

  • 14 تیر 1400 - 12:26
توجه به شهرستان ها بر مبنای شرایط زیست‌ بوم هر شهرستان صورت می گیرد
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی بر اجرای برنامه های فرهنگی هنری بر« مبنای شرایط زیست بوم » در هر شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، احد هوشمند قره باغ  13 تیرماه در دیدار با اهل قلم شهرستان سلماس که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید، اظهار داشت: با توجه به تحولات صورت گرفته در حوزه هنری انقلاب اسلامی بر مبنای « گام دوم انقلاب اسلامی»، توجه به ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی در شهرستان‌ها در کنار حمایت مسئولان و همکاری هنرمندان هر منطقه با بسترسازی جهت «اجرا، تولید و آموزش» در رشته‌های مختلف هنری از اهداف اصلی حوزه هنری انقلاب اسلامی در سال جاری می باشد.

وی افزود: حوزه هنری آذربایجان غربی قصد دارد با کمک و همراهی هنرمندان نقشه‌ای جامع و پویا که باعث شکوفایی و بالندگی فرهنگ و هنر منطقه شود تهیه کرده و در کنار رشد فرهنگی شاهد ارتقاء سطح علمی، هنری هنرمندان، استعداد یابی و استفاده از ابزار هنر در میان مردم جهت بیان مشکلات جامعه شود.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت های هنری و فرهنگی شهرستان سلماس خاطرنشان کرد: حوزه هنری استان در سال‌های اخیر فراهم کننده جریان های بسیار متفاوت و تاثیرگذار فرهنگی در حوزه آموزش، تولید هنری و پرورش هنرمندان متعهد بوده است که در شرایط خاص کنونی باید نسبت به این موضوع بیش از پیش توجه شود.

هوشمند قره باغ بیان کرد: حوزه هنری آذربایجان غربی در صورت آماده شدن بسترهای لازم از طرف مسئولان فرهنگی شهرستان سلماس آمادگی برگزاری انواع برنامه‌های فرهنگی در قالب « آموزش و پژوهش، اجراهای فرهنگی و نمایشگاه‌های هنری در این منطقه است.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.