• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0

فعالیت موزه‌های آذربایجان غربی در وضعیت زرد و نارنجی بلامانع است

  • 16 تیر 1400 - 11:10
فعالیت موزه‌های آذربایجان غربی در وضعیت زرد و نارنجی بلامانع است
معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از بازگشایی موزه‌های استان طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، حسن سپهرفر با بیان اینکه موزه‌های استان از هفته جاری بازگشایی می شوند اظهار داشت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر قرار گرفتن اماکن تاریخی و موزه‌ها در رسته دو مشاغل، فعالیت این مراکز در وضعیت زرد و نارنجی بلامانع است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در سطح استان هیچ کدام از شهرستان‌های در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند از هفته جاری فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی مانند تخت سلیمان از سر گرفته می‌شود افزود: بازدید از موزه‌های استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک برای عموم آزاد است.

معاون میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی تصریح کرد: هم اکنون موزه های مردم شناسی، سنگ، باستان شناسی، علم و فن آوری و تاریخ طبیعی ارومیه، کاخ موزه باغچه جوق ماکو، موزه و مجموعه تارخی تخت سلیمان و زندان سلیمان تکاب، موزه و مجموعه تاریخی تپه حسنلو و موزه باستان شناسی نقده، مجموعه قره کلیسای چالدران، دارلصفا و باستان شناسی خوی، و موزه مردم شناسی مهاباد از هفته جاری برای بازدید مردم بازگشایی می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.