• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه خبر داد؛

پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات ساخت خوابگاه ۱۵ خرداد دانشجویان دختر در پردیس نازلو

  • 05 مهر 1400 - 19:39
پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات ساخت خوابگاه ۱۵ خرداد دانشجویان دختر در پردیس نازلو

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه گفت: عملیات ساخت خوابگاه ۱۵ خرداد از آبان ماه ۹۶ در پردیس نازلو دانشگاه ارومیه آغاز شد که عملیات ساخت این خوابگاه با پیشرفت ۹۰ درصدی در جریان است.

به گزارش اولدوز خبر، عبدالناصر نظریانی -معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه- گفت: با توجه به مجازی بودن کلاس‌های آموزشی فقط دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی سال ۹۸ و ۹۹ در خوابگاه‌های دانشجویی حضور خواهند داشت.

وی با اعلام این مطلب در ادامه افزود: خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه ۸۲۴ ظرفیت پذیرش دانشجو دارد که از این تعداد ظرفیت خوابگاه آقایان ۵۰۰ و خواهران ۳۲۴ است.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه اعلام کرد: با توجه شرایط حاکم در جامعه به خاطر به شیوع ویروس کرونا برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در دانشگاه هستند یک اتاق در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: به همت بنیاد ۱۵ خرداد، عملیات ساخت خوابگاه ۱۵ خرداد برای دانشجویان دختر دانشگاه ارومیه از آبان ماه ۹۶ در پردیس نازلو آغاز شد که بناست ساختمان این خوابگاه در دو طبقه و به گنجایش ۲۵۰ نفر برای دانشجویان دختر ساخته شود.

نظریانی تصریح کرد: عملیات ساخت این خوابگاه با پیشرفت بسیار خوبی در حال جریان است و ۹۰ درصد کار ساخت خوابگاه به اتمام رسیده است.

معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به امکانات خوابگاه دانشجویی ۱۵ خرداد دختران در پردیس نازلو افزود: یک طبقه از این خوابگاه به فضا‌های عمومی همچون کتابخانه و سالن مطالعه، سالن ورزشی و … اختصاص یافته و در طبقه دوم نیز ۵۷ اتاق برای اسکان دانشجویان در نظر گرفته شده است.

نظریانی در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر دانشگاه ارومیه دارای ۳۴ مورد خوابگاه ملکی، استیجاری و خودگران است که از این تعداد، ۱۷ خوابگاه ملکی و مابقی نیز خودگران و استیجاری هستند.

وی خاطرنشان ساخت: با احداث خوابگاه ۱۵ خرداد، دانشجویان دختر ساکن خوابگاه های خودگردان داخل شهر ارومیه در خود پردیس نازلو دانشگاه ارومیه اسکان خواهند یافت و نیازی به خوابگاه های داخل شهر نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ای کاش فقط امکاناتی که میگن واقعا داشته باشه و دروغ نباشه ?

  2. آخ جون ? اینجوری ک خیلی راحت میشیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.