• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
مدیر کانون بسیج رسانه ارومیه:

کمال بسیج در فرمانبرداری عاشقانه مردم از امام خمینی(ره) بود

  • 05 آذر 1399 - 16:49
کمال بسیج در فرمانبرداری عاشقانه مردم از امام خمینی(ره) بود
مدیر کانون بسیج رسانه ارومیه گفت: یکی از دلایل کمال بسیج فرمانبرداری عاشقانه افراد از فرمان مقتدایشان بود که حقیقت را فدای مصلحت نکردند.

امید سیاح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گوروش با بیان اینکه بسیج یک حرکت مردمی است که فرمان تشکیلش توسط بزرگ مردی صادر شد که نفس اهورایی اش پشت استکبار را لرزاند، اظهار داشت: یکی از دلایل کمال بسیج این بود که کسانی وارد آن شدند که عاشقانه به فرمان مقتدایشان عمل کرده و حقیقت را فدای مصلحت نکردند.

وی افزود: برای تکامل بیشتر، امروز وظیفه ما است که با رفتار و کردار خود همه را مجذوب بسیج کنیم و در مشکلات مردم در کنارشان باشیم. بسیجی باید الگو باشد، از سیاست زدگی خودداری کند و طوری عمل نماید که مردم بسیج را از خود بدانند.

مدیر کانون بسیج رسانه ارومیه تصریح کرد: مبارزه با ویروس کرونا در واقع جنگ دیگری است که جان و مال مردم را هدف گرفته است. بسیجیان همچون دوران دفاع مقدس دوباره وارد کار زار شدند و چه در بخش اطلاع رسانی و چه در دو بخش عملیاتی ضدعفونی معابر و جمع آوری کمک های مومنانه خوش درخشیدند، واین بار نیز مردم به این باور رسیدند که بسیج درکنار مردم است و این ره آوردی خوبی برای بسیج وبسیجان است.

سیاح در ادامه به وظایف فعالان رسانه ای در مقابله با جنگ روانی و نرم رسانه های معاند اشاره کرد و گفت: یک فعال رسانه ای در وهله اول باید به رصد رسانه های معاند و بیگانه بپردازد و مطالب آنها را مورد کاوش قراردهد و در وهله دوم با علم و آگاهی کافی، انتشار اخبار و مطالب تاثیر گذار در بین مردم به روشنگری و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی بپردازد.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.