• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
0
همزمان با دهه کرامت؛

سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

  • 29 خرداد 1400 - 21:50
سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
دبیر کانون خادمیاری نوجوانان و جوانان آستان قدس رضوی گفت: سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید با محوریت محرومیت ‌زدایی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اولدوز خبر، ادریس آقالو اظهار داشت: سیزدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید با حضور خادمین بارگاه رضوی و همزمان با دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین با محوریت محرومیت‌زدایی در آذربایجان غربی با همت موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان و مشارکت نهادهای مختلف از ۲۹ خرداد تا دو تیر برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره امسال با توجه به همزمانی دهه کرامت با ایام انتخابات، اندکی با تاخیر آغاز شده و امسال تنها در پنج شهرستان ارومیه، چالدران، چایپاره، شوط، میاندواب و دو شهر قوشچی و چهاربرج و چندین روستا با حضور خادمین رضوی برگزار می شود.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید با اشاره به اینکه امسال برنامه های تجمعی کمتری برگزار خواهد شد و بیشتر تمرکز بر اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی است، تصریح کرد: اهدای بیش از دو هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان، اهدای ۱۲۰ سری جهیزیه به ارزش ۹۶۰ میلیون تومان، بهره‌برداری از خانه‌های بازسازی توسط خیرین و اطعام رضوی از جمله برنامه های این جشنواره است که امسال با حضور خادمان رضوی برگزار می‌شود.

آقالو خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه، علما و ائمه جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با مدافعان سلامت و خادمان باع رضوان ارومیه، تقدیر از طلاب فعال اجتماعی و جهادگر، عیادت از بیماران، تقدیر از کارگران نمونه، برگزاری جشن های تکلیف ویژه دختران کم بضاعت، دیدار با شاعران و نویسندگان و حضور در کارخانجات تلاش گر اقتصادی از جمله برنامه‌های این جشنواره در طول این هفته است .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.