• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد؛

معرفی ۱۰ بنگاه مشاور املاک به عنوان اخلالگر بازار مسکن به دستگاه قضایی

  • 02 مرداد 1402 - 8:02
معرفی ۱۰ بنگاه مشاور املاک به عنوان اخلالگر بازار مسکن به دستگاه قضایی
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در راستای بازرسی‌های انجام شده، ۱۰ بنگاه مشاور املاک متخلف به دلیل تخلفات عدیده، شناسایی، پلمب و به دستگاه قضایی معرفی شده است.

به گزارش اولدوز خبر به نقل از افتخار آذربایجان، سید محسن حمزه لو -مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی- در چهاردهمین جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی اظهار داشت: در طول ۹ روز گذشته، ۸۳۸ بازدید توسط ۴۰ اکیپ بازرسی در ۲ نوبت صبح و عصر از بنگاه‌های مشاوران املاک در سطح استان انجام شده که در این مدت ۶۷۵ اخطار تخلف صادر شده است.

وی ادامه داد: در راستای بازرسی‌های انجام شده، ۱۰ بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان شناسایی و به دلیل تخلفات عدیده پلمب و به دستگاه قضایی معرفی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بنگاه‌های مشاور املاک متخلف شناسایی شده بعد از تشکیل پرونده تخلفات در شعب ویژه تعزیرات حکومتی در سطح استان، ۱۷ میلیارد ریال جریمه شدند.

حمزه لو افزود: در حال حاضر، هفت هزار و ۱۸۱ مشاور املاک مجاز در سطح آذربایجان غربی در حال فعالیت هستند که بازرسی از فعالیت این واحدها در حال انجام است.

وی بیان کرد: در راستای نظارت بر بازار مسکن، چهار جلسه هماهنگی در سطح استان برای تشدید نظارت‌ها بر بازار مسکن و فعالیت بنگاه‌های مشاور املاک آذربایجان غربی برگزار شده است و اهتمام ویژه‌ای برای اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر بنگاه‌های مشاور املاک وجود دارد.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.