• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی:

هدف از برگزاری «جام رسانه امید» به چالش کشیدن اصحاب رسانه است

  • 29 دی 1402 - 11:42
هدف از برگزاری «جام رسانه امید» به چالش کشیدن اصحاب رسانه است
رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی، به چالش کشیدن اصحاب رسانه را از دلایل اصلی برگزاری «جام رسانه امید» دانست و گفت: این رویداد، هفته اول بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش اولدوز خبر، جهانگیر اسلام پرست -رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی- با اعلام این خبر در ادامه افزود: جام رسانه امید یک رویداد ۲۴ ساعته است که در راستای تولید محتوا و امید و نشاط آوری، هفته اول بهمن ماه در استان برگزار می‌شود و در این رویداد هدف ما به چالش کشیدن اصحاب رسانه است.

وی اظهار داشت: در این رویداد بنا داریم که پیشرفت‌های ایران را در دو بخش تولید و انتشار محتوا در محورهای جهاد خدمت، جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی به‌صورت استانی و کشوری در گروه‌های انفرادی و تیمی در معرض نمایش قرار دهیم.

اسلام پرست تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای حضور در این جام در قالب تیمی با تشکیل گروه‌های چهار نفره به بسیج رسانه آذربایجان غربی اعلام آمادگی کنند.

رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی ادامه داد: ایده‌پردازی، پادکست، گزارش مکتوب «خبری، تحقیقی و تحلیلی»، تیتر، عکس، یاداشت و سرمقاله، پوستر و اینفوگراف و کلیپ موبایلی از جمله قالب‌های رویداد «جام رسانه امید» است.

وی تاکید کرد: حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی اثر، تعداد بازدید، اعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب از شاخص‌های ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی نیز به ایستگاه آخر رسیده و اوایل بهمن ماه مراسم اختتامیه پنجمین دوره آن برگزار می‌شود، گفت: امسال بیش از ۳۰۰ اثر به پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ارسال شده که داوری آثار نیز به اتمام رسیده است.

وی خاطر نشان ساخت: بر اساس اذعان داوران، کمیت و کیفیت آثار ارسالی امسال نسبت به سنوات گذشته بالا بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی یادآور شد: پنجمین جشنواره ابوذر در محورهای متنوعی مانند مهار تورم و رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، کتاب، کتابخانه، تعالی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی‌اسلامی و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=1964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.