• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
از ۸ مهرماه و به مدت ۴ روز؛

پنجمین نمایشگاه خودرو ارومیه برگزار می شود

  • 30 شهریور 1399 - 10:04
پنجمین نمایشگاه خودرو ارومیه برگزار می شود

پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی از ۸ مهرماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه آغاز خواهد شد.

به گزارش اولدوز خبر، علیرضا عاجری، مدیر عامل شرکت نمایشگاهی رونق و برگزار کننده این نمایشگاه از برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو ارومیه با رعایت پروتکل های بهداشتی و مجوز ستاد استانی کرونا آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این نمایشگاه با تمرکز روی خودروهای سبک و سنگین، قطعات، لوازم یدکی و مجموعه های خودرویی برگزار خواهد شد.

وی مهم ترین اهداف مد نظر در پنجمین دوره نمایشگاه خودرو ارومیه را معرفی پتانسیل های تولیدکنندگان داخلی و خارجی، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان و واردکنندگان، معرفی محصولات جدید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و توجه به اشتغال در سال جهش تولید عنوان کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: پنجمین نمایشگاه خودرو ارومیه از ۸ الی ۱۱ مهرماه ۹۹، در فضایی بالغ بر ۸ هزار متر مربع فضای باز و سرپوشیده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی این شهر برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی رونق و برگزار کننده پنجمین نمایشگاه خودرو ارومیه با بیان اینکه آذربایجان غربی، استانی استراتژیک در حوزه خودروهای سبک، سنگین و حمل و نقل به شمار می آید و این موضوع اهمیت برگزاری نمایشگاه تخصصی در این استان را دو چندان می کند، تاکید کرد: آذربایجان غربی با امکان دسترسی به ۴ گمرک بین المللی یکی از هاب های ترانزیتی مهم در کشور است و شهر ارومیه نیز به عنوان دومین شهر ترافیکی کشور بعد از پایتخت، یکی از بازارهای مهم در حوزه خودروهای سواری به شمار می آید.

عاجزی در پایان از امکان ثبت نام شرکت ها و برندها برای حضور در این نمایشگاه طی مدت زمان محدود باقی مانده خبر داد و گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ستاد برگزاری نمایشگاه به شماره ۰۵۱-۳۷۶۴۲۳۳۰ و ۰۹۳۸۱۵۵۳۹۰۰ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خودروی ایرانی با قیمت های افسارگسیخته که سر به فلک کشیدن؟؟؟ مردم ما چرا اینجوری هستن آخه! خب نخرین بزارین ارزون تر بشه دا! یعنی فهم این مطلب اینقد سخته؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.